Ik begrijp dat we met behulp van SolidXpert nu de configuratie van een assemblage kunnen opsplitsen in meerdere assemblages.
Laat me het uitleggen, de xyz-assemblage zou de configuraties a, b, c bevatten. En dan wordt het de xyz-a assemblage, de xyz-b assemblage en de xyz-c assemblage....
Is het echt mogelijk?? Zo ja, hoe moeten we te werk gaan of eerder waar we moeten beginnen om er geen puinhoop van te maken ?? (Merk op dat ik SolidXpert nog steeds om de details van deze operatie zal vragen, want als het echt mogelijk is, zal al onze assemblage moeten worden gedaan.)
Ik heb Solidwork 2019 SP03, PDM 2019 en SolidXpert 2019.
Zonder SolidXpert; Het enige wat u hoeft te doen is de assembly op te slaan als XYZ-A, vervolgens XYZ-B en XYZ-C en de configuraties te verwijderen die u niet meer nodig hebt...
Nou, als je in een assemblage een assemblage met 3 configuraties wilt houden, dan is dat wat je hebt... U hoeft alleen de verschillende configuraties te hernoemen naar xyz-a, xyz-b en xyz-c omdat u in uw vraag de 3 configuraties wilt scheiden in 3 assemblages
Ik vind dit idee erg leuk, maar ik moet nog leren hoe ik een macro moet maken ... hihihi Ik zal wat onderzoek doen naar het, want het zou nuttig zijn voor verschillende acties!