Service pack de Solidworks

Hallo, mijn bedrijf heeft zich geabonneerd op een "Privilege"-contract met MyCadService toen het zijn eerste Solidworks-licentie kocht.
Ik wil mijn SW2014 updaten naar het nieuwste servicepack, maar door op internet te zoeken, ben ik genoodzaakt om verbinding te maken met het Solidworks-klantenportaal. Voor zover ik weet, heb ik echter geen Solidworks-inloggegevens, alleen MyCadService-inloggegevens... Hoe kan ik mijn Solidworks updaten?

Bij voorbaat dank.

Hallo

U moet zich rechtstreeks aanmelden bij MyCADServices.

Edit: meer precies, het lijkt mij dat u uw account op de SolidWorks-website moet aanmaken en om uw bijlage bij uw contract moet vragen.

1 like

Het lijkt mij dat je een SolidWorks-account kunt aanmaken. Normaal gesproken heeft uw dealer uw e-mailadres doorgegeven. Het is zonder enig probleem gedaan. Probeer het, je zult het zien.

Edit: Lucas, ik ben een klant van een andere wederverkoper, en ik was in staat om mijn SW-account aan te maken zonder ze te doorlopen.

1 like

@benoit, Benh eigenlijk, heb ik geprobeerd om "Ik ben mijn wachtwoord kwijt" te doen met het adres dat is geregistreerd bij Mycad, maar Solidworks kan me niet "vinden" ...

@PL, ik denk dat ik contact moet opnemen met de klantenservice :-( Slecht gedaan dat allemaal!

Ik heb echt een nieuw SW-account aangemaakt. Maar later, in het formulier, via mijn e-mailadres, werd mijn affiliatie erkend.

1 like

Ik had eerst geen SolidWorks-account. Ik weet niet zeker of ik mijn account eerder heb aangemaakt en om de bijlage heb gevraagd of mycadservices heb aangemaakt.

Om uw account aan te maken:

https://registration.solidworks.com/eservice_fra/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=FrameEventMethodRegisterNewUser&_sn=YpYWmizya-COSRJ.F6VnrSQPstsHPLAF3-miHyNbDGiqU5kiqc29iDMTsnigHjWq3X7t4NbcVcIgDkzOYENRNORdWAFUD8QgdbOIjtOmULlp9AkCyeQKBCJubbTobfGMbASNXf7NvtbrGBhwCWyMBRKPSHjic7S7.37FW9HCgA1rpwNGd1fgsX8QiahUgIz4yktbw6vjDI8_&SWEView=Login+View&SRN=&SWEHo=registration.solidworks.com&SWETS=1415799595&SWEApplet=Login+Applet

1 like

U kunt zelfs uw account aanmaken met uw SolidWorks-licentienummer! Zoals op de laatste link die ik plaatste.

2 likes

Ja, uw "Edit" heeft me goed gediend @Lucas, Solidworks heeft mijn persoonlijke gegevens gevonden nadat ik mijn licentienummer had opgegeven. Aan de andere kant is er een klein probleempje tussen de informatie die ik heb verstrekt en de informatie die Solidworks heeft. Axemble en Solidworks zullen controles uitvoeren, ik ontvang volgens hen binnen 1 tot 2 werkdagen de benodigde informatie. Ik sluit de vraag of het goed werkt =)

Cdt

Joss

2 likes

Hoi Joss,

Maak eenvoudig een account aan op het SW Customer Portal. Vervolgens registreert u uw licentie met uw nummer. Ga hiervoor naar de sectie "Registreer mijn producten".

Vervolgens kunt u uw producten bekijken in het gedeelte 'Mijn producten'.

Uw beschikbare downloads zullen dienovereenkomstig zijn.

---

Edit: Ik deed er iets te lang over om te antwoorden...

capture.png
1 like

Nou, het kostte me veel tijd om de vraag op te lossen, maar Solidworks deed er lang over om me te antwoorden...

Dus eigenlijk nam Solidworks contact op met Axemble om mijn informatie te verzamelen, gewoon om te controleren of ik klant bij hen was en na 3-4 dagen kon ik eindelijk mijn Solidworks-account aanmaken en de nieuwste versie van Service Pack downloaden.

Dank u voor uw antwoorden!

2 likes