Service pack Solidworks

Hallo

Ik kan mijn SP5.0 niet verwijderen van Solidworks 2014 en het begint serieus over me heen te lopen...
Bij het verwijderen vertelt het me dat ik de SP0 moet verwijderen toen ik de SP5 installeerde..... Hoe kon ik hier uit komen zonder Solidworks volledig te verwijderen??? Dank u voor uw antwoorden!

(ZIE AFBEELDING)

installationsw.png

Waarom wil je de sp5.0 verwijderen?

Zonder alles te hoeven verwijderen? Wat moet dat betekenen?

2 likes

Omdat de installatie is afgeluisterd en mijn taalpakket is verwijderd en ik mijn installatie wil repareren om deze af te ronden.

Maar nu raak ik in paniek, een uur dat ik het moeilijk heb, dat ik te laat ben met mijn werk en dat zelfs het verwijderen van Solidworks een heel gedoe wordt, het geeft me foutmeldingen bij het verwijderen... Het is niet ingewikkeld, ALLES VERWIJDEREN, het is geen onhaalbaar verzoek!!  

Ik sta op de rand van een zenuwinzinking -_-' 10keuros voor zo'n stoofpotje, het stijgt me naar het hoofd...

In ieder geval, vergeet het maar, ik verwijder alles, en ik brand de solidworks cd als ik nog steeds een enkele foutmelding heb

4 likes

Het is door boos te worden dat we het nog erger doen...

Verwijdert alles netjes en voert een nikkelinstallatie opnieuw uit.

Komt het wel goed;) KOP OP!!!!

2 likes

Ja, ik ben erin geslaagd om alles netjes te verwijderen, door aan te dringen maar alles opnieuw te downloaden, alles opnieuw te installeren, alles opnieuw te definiëren, mijn instellingen opnieuw te definiëren... Ik geef toe dat ik hier echt geen tijd mee te verliezen heb, we zijn aan het einde van het jaar helemaal overbelast op de club en ik hoefde er echt geen dag mee te verspillen :-/ Sorry voor mijn ergernissen^^

Je hoeft niets te downloaden.

Alle updates en installaties die u hebt gemaakt, worden opgeslagen in een map "Solidworks Download"

U vindt alle gedownloade versies en alle verschillende sps.

2 likes

@Joss Waarom heb je je instellingen niet naar een aparte map gekopieerd? Ik heb een kleine partitie op mijn C: om een D: te hebben (gemakkelijk onder win7) en ik plakte al mijn instellingen mijn achtergrondplan en andere rommel die als je ze palmt het zuigt......

En stel je voor dat ik probeerde de SP5 te installeren, maar met geen onderhoud meer (2 dagen klaar) slaagde het erin om mijn originele bestanden te laten crashen.

Dus ik moest "gewoon de paden naar de D-schijf opnieuw typen"

Het is saai maar minder lang

2 likes

En nou ja, ik weet niet wat er is gebeurd, maar ondanks het verwijderen van de software, heb ik de software rechtstreeks in SP5 opnieuw geïnstalleerd en toen ik Solidworks opnieuw opende, waren al mijn instellingen er nog steeds, of het nu ging om systeemopties, verhogingen, bestandslocaties en zelfs werkbalken. Alles is weer zoals het was... In het slechtste geval is het waar dat ik een paar maanden geleden een back-up van instellingen had gemaakt, mij was geadviseerd om dit te doen... Ik weet niet of hij er zelf naar op zoek is gegaan, maar het heeft me gered van nog een uur om alles opnieuw te controleren.

Daarna, @Gerald, worden al mijn achtergronden, mijn profielen, mijn sjablonen, mijn blokken en andere dingen opgeslagen op een netwerkschijf zodat mijn collega er toegang toe heeft, dat zou ik niet kwijt zijn geraakt, ik was bang om mijn instellingen en al mijn opties te verliezen, ik heb de software behoorlijk aangepast en het zou behoorlijk pijnlijk zijn geweest om alle kleine opties aangevinkt of uitgeschakeld te vinden.

@Bart, nou ja, ik heb nog steeds alles opnieuw gedownload omdat de laatste keer dat de installatie het verpestte, waardoor ik dit allemaal vandaag moest verwijderen, ik zou niet hebben getolereerd dat het een tweede keer crashte, ik gaf er de voorkeur aan om helemaal opnieuw te beginnen om er zeker van te zijn dat ik geen aanval zou uitvoeren;p

@SEPM kunt u, naast uw basisbestanden, SW-instellingen opslaan met de wizard "instellingen kopiëren".

Het is jammer dat SW deze tool niet verder ontwikkelt.

@Joss: SW zaait zoveel m####e in het register dat zelfs na het verwijderen, als je een tool als CCleaner niet passeert, het zijn kleine teruggeeft (licentienummer, enz.).

1 like

@stefbeno

Maar ik heb het al gedaan lol 

Ik heb al het mogelijke gekopieerd op een gegevensschijf die ik alleen gebruik voor "dubbele" back-ups + een kloon van mijn systeemschijf die één keer per maand is ingesteld

@joss het is opnieuw geïnstalleerd omdat je de instellingenmap niet hebt verwijderd (specifieke check in bewerken of je hebt ook toolbox)

1 like

@SEPM. Gerald: Als de instellingen waren opgeslagen, waarom moest je dan de paden opnieuw typen?