catia_galet.jpg
Hallo
Het lijkt mij dat het is om een probleem aan te wijzen, zie je vraagteken op schets 1
Hallo, dit is een waarschuwingssymbool voor een verbroken link.
U moet dit onderdeel in een assemblagecontext hebben gebouwd (buiten deze context vindt deze link deze referentie niet)
Het PB lijkt zich op je schets te bevinden.1
Hallo
Ik weet het niet meer onder Catia, maar is er geen tooltip als je met de muis over het uitroepteken beweegt dat een aanwijzing voor het probleem zou geven?
Hoi allemaal
Volgens de screenshot bevinden we ons in een kamer (CATPart) en niet in een vergadering.
Het probleem zit hem eigenlijk in de schets, want er staat ook een uitroepteken op het pictogram.
Dit kan zijn vanuit een niet-gesloten profiel, u moet de schets bewerken en het probleem oplossen.
Om het probleem te vinden, gaat u na het bewerken naar het menu Extra + schetsanalyse.
De functie vertelt ons veel over het probleem of de problemen.
Succes
Paschalis.
Hartelijk dank allemaal voor het beantwoorden van mijn vraag.
Inderdaad, ik ontdekte dat de schets op dwang staat. Dat was het probleem.
@FUZ3D: Als ik de muisaanwijzer over de cursor beweeg, verschijnt er geen informatieballon.
Goedemiddag;
Vriendelijke groeten
Manel
Hallo, tenzij ik me vergis, is het antwoord op de vraag " weet je wat het verschijnen van hetzelfde uitroepteken betekent voor een beperking in Assembly Design" niet gegeven:
Ter informatie: dit heeft geen verband met het ontwerp in het kader van de montage.
-> het is een probleem met een assemblagebeperking die niet kan worden gerespecteerd omdat een van de invoerelementen niet bestaat. Bijvoorbeeld, een van de beperkte elementen is vernietigd (bijv. een bouwplan dat was gebruikt, is vernietigd).
Het resultaat is hetzelfde als een onderdeel dat werd gebruikt om een ander te positioneren, door middel van dwang is vernietigd. Het onderdeel is verwijderd, maar de beperking niet.
Een geometrische onmogelijkheid zou een symbool van een kleine tornado (pb van ontevreden update) naast de beperking hebben gegeven.
Succes.