Vereenvoudiging schetsen 2D importeren dxf

Hallo

Ik ben op zoek naar een vereenvoudiging van een 2D-schets van een dxf-bestand met veel punten en segmenten.

Is er een eenvoudige oplossing met Solidworks 2015?

Hallo

er is een "Repair Sketch" -functie die wordt gebruikt om de punten te zien die te dicht bij zoveel centimeters liggen.

Daarna is er voor splines de functie "spline vereenvoudigen"

Heeft u uw dossier waar ik naar kijk?

Hier is het Solidworks-bestand waarop ik heb geïmporteerd

chassis.sldprt

Heb je de dxf, ik ben onder 2014 ...

Hier is

plan_chassis.dxf

O ja!

Heilige dxf inderdaad^^

Met Solidworks is het het niet waard.

U moet het proberen met een andere verwerkingssoftware of een ander model nemen.

Tenminste, dat denk ik.

Sorry.

Zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/tuto-creation-d-un-model-l-aide-d-une-image

Het beste vind ik om een screenshot te maken via gebieden, ze op te slaan als afbeeldingen en deze afbeeldingen om te zetten in schetsen

@+;-))

Ik dacht er gisteravond over na^^

Bij het importeren van de dxf is er een optie "punten samenvoegen die het dichtst bij liggen"

Door de juiste waarde in te voeren, zou het nogal wat streken en punten moeten verwijderen.

Hallo

Wat wilt u met uw dossier doen?

Eraan vastklampen om subframes en carrosserie te ontwerpen?

Als dit het geval is, is het duidelijk dat u niet alle acr-segmenten moet behouden, u zult uw bestand ernstig verzwaren. Dus je moet verwijderen, misschien gladstrijken (tools\spline stool\adjust) in SolidWorks of eerst door DraftSight gaan om 2D-tools te hebben om het startvlak op te ruimen.

@+

Ja, het gaat erom dat je er een lichaam op tekent.

Ik had van de reseller Axemble begrepen dat er geen probleem was met Solidworks om elk type 2D-bestand te verwerken...

Dank u voor uw antwoorden.

Re

Wie zei iets anders? Ja, SolidWorks kan 2D aan (schoonmaken, opnieuw opduiken, ....) maar een pure 2D-software zal het nog beter aankunnen, vandaar het idee van DraftSight dat gratis is.

@+

Hallo

Het bestaat net als Solid Edge als 2D-software (gratis) waar je alle tools hebt om je schets te vereenvoudigen. We gebruiken deze software in ons bedrijf voor dit soort dingen.

Vriendelijke groeten.