Simulatie van zwenkwielondersteuning

Hoi allemaal!
Ik wil, op een vereenvoudigde manier, de ondersteuning van een zwenkwiel op de grond modelleren.

Mijn wens is niet om te weten hoe de zwenkwiel zich gedraagt in de afbeelding hierboven, maar om de kar waarop de zwenkwiel is bevestigd.
Idealiter zou ik een stijf element willen creëren dat begint bij het contactpunt tussen het zwenkwiel en de vloer en aansluit op het contactoppervlak tussen de zwenkplaat en de slede.
Het grondcontactpunt zou geblokkeerd zijn op zijn 3 vertalingen, maar vrijgegeven worden volgens zijn 3 rotaties.

Goed... Tijdens het schrijven van dit onderwerp heb ik waarschijnlijk net zelf de oplossing gevonden :rofl:

Dus ik ga mijn oplossing presenteren en u vragen naar uw mening over de relevantie van dit idee:

Ik wilde je vertellen dat ik hetzelfde wil doen als laden op afstand, maar door een zet op 0 op te leggen... Maar in feite kun je dat met deze module al doen!

In ieder geval zijn mijn resultaten volgens mijn analyse nogal representatief voor de werkelijkheid!

Dus ik laat het daar allemaal bij als het nuttig kan zijn voor iemand die dezelfde rare vragen stelt als ik :rofl:

Fijne dag en fijn weekend allemaal!

En een onderwerp van resolutie, een

NB: je hebt het recht om jezelf in het beste antwoord te plaatsen

Bewerken: eigenlijk niet (het beste antwoord is noodzakelijkerwijs een antwoord). Je had een antwoord op je vraag moeten maken om het te kunnen doen in plaats van jezelf in de vraag te beantwoorden.

Hij kan zijn bericht altijd bewerken om het 2e deel om te zetten in een antwoord.