SLT naar iedereen
Ik ben een beginner in solidworks-simulatie
Is deze lade al dan niet bestand tegen de belasting die ik heb toegepast? (zie P.J.)
Bij voorbaat dank
plateaux.png
SLT naar iedereen
Ik ben een beginner in solidworks-simulatie
Is deze lade al dan niet bestand tegen de belasting die ik heb toegepast? (zie P.J.)
Bij voorbaat dank
Hallo
Als ik je scherm geloof, lijkt het erop dat je alles hebt gebroken! ;-)
Het gebruikte materiaal heeft een vloeigrens van 235 MPa (rode pijl op de kleurenlegenda) en een maximale spanning van 3544 MPA is afhankelijk van uw ontwerp....
Kortom, het was knapperig en sterk!
Aan de andere kant merk ik dat je lasnaden hebt, dus een ander materiaal dan je profielen. Hier lijkt het erop dat alle lichamen hetzelfde materiaal hebben omdat sldw anders niet de referentiepijl van vloeigrens zou tonen (omdat meerdere materialen dus verschillende limieten van elasticiteit hebben).
Persoonlijk heb ik niet een beetje ervaring met gelaste mecha-constructies, maar ik zou je aanraden om je lassen te modelleren vanuit het oogpunt van mecha-kenmerken , omdat zij echt degenen zijn die het meeste zullen nemen (niet-isotropie van mecha-kenmerken, dus stressconcentraties).
Goede voortzettingen
ROM's
Hartelijk dank voor uw instructies
het materiaal is S235JR staal (je moet het gebruiken)
Als we versterkingen toevoegen, denk ik dat het beter is, hoe meer de dikte van de profielen toeneemt
Schrijf van tevoren