Hallo
Dsl voor de reactietijd, ik moest mijn AVP terugsturen!
Ik weet van de vervormingsschaal, ik ben gewend om deze aan te passen, vaak bellen klanten me in paniek terug om te vragen of het de echte schaal is, dus ik eindig altijd met het plaatsen van opnames op schaal 1.
Ik had het over het maken van een sldflp (schetsbestand voor de gelaste constructie) met het profiel waarin ik geïnteresseerd ben, maar het lijkt niet te werken, ik begrijp niet waarom.
Na het maken van het bestand gebruik ik het om een balk te maken via de gelaste constructiefunctie, alles werkt:

Dan ga ik in het balkelement in, we zouden secties van mesh moeten zien, maar het model blijft glad, dat had ik nog nooit eerder gezien:

Ik start het onderzoek, ik krijg de volgende waarschuwing:

die ik niet kan oplossen door door de aangegeven menu's te snuffelen. Dan heb ik dit soort visie op de reizen:

(Ik heb beamrendering ingeschakeld) en de beperkingstekening werkt niet. Ik wil graag de oplossing voor dit probleem vinden, want het is belangrijk voor wat ik doe.
Na het volume gebruik ik het veel als ik platen in alle richtingen laat lassen of voor bijvoorbeeld hijsapparatuur (spreidbalk etc. dat soort dingen) maar aan constructies besteden we 5 keer de rekentijd aan volume in vergelijking met balk (rekening houdend met de tekening van het model) omdat op een set balken de verbindingen in 5 seconden zijn gemaakt, In volume moeten we de fittingen behandelen, de platen plaatsen, controleren op botsingen...
Als ik dit probleem opnieuw heb, zal ik de ondersteuning direct proberen.
Voor mijn probleem met de post, deed ik met gevouwen vellen die ik integraal maakte met het verbindingsmenu, het werkte. Bedankt voor je hulp in ieder geval.
Fijne dag