Mechanische en hydraulische simulatie van een rol... Dragende hydraulica en motor met vaste as

Hallo

Ik heb alle onderdelen gemodelleerd en een assemblage gemaakt met SW 2016 Premium - zie bijlage-, blijft om een simulatie te doen, is iemand

Geïnteresseerd in dit project in de prototypefase voordat de FAB wordt gelanceerd?

Bedankt

assemblage_3.pdf

Hallo @pierre32.debat

Het is zeer riskant om uw e-mailadres in platte tekst te zetten. Bots scannen of rotten malpolitus en je eindigt met je mailbox vol met spammende spam.

Ik denk dat een van mijn kleine vrienden er zeker op zal wijzen dat er een speciale sectie is voor dit soort verzoeken: wat betekent dat je niet in de juiste sectie hebt gepost.

Vriendelijke groeten

1 like

Dank je wel Zozo_mp

Waar is de juiste sectie, of hoe vind ik deze?

Hoogachtend, Pierre

Goedenavond

Dit is wat onze collega Sbadenis onlangs zei :-)

Vergeet niet je e-mailadres  te verwijderen U heeft uw e-mail bewerkt, verwijderd en op "Uw antwoord bijwerken" geklikt

Vriendelijke groeten

Hallo

Ter info: een groep is speciaal gewijd aan vacatures:

https://www.lynkoa.com/groupes/offres-demploi-cao

Het forum is gereserveerd voor verschillende vragen.

Hallo

DSL, waar is de knop "Bewerken"?

Bedankt

Het is oké, ik heb het gevonden!!

Ik ging kijken op de link, ik ben niet op zoek naar een baan of een bedrijf voor mijn project,

gewoon een persoon die me zal "helpen" om een "volledige simulatie" van mijn Pebble-model te maken met een delen tijdens de ontwikkeling....

Hoogachtend, Pierre 

Hallo @ Pierre32

Ik heb net naar je PDF gekeken

in welke SW-versie heb je je onderdelen gemaakt

bij het bekijken van afbeeldingen van kamers 

Ik begreep niet alles over hoe het werkt?

@+

BJR GT22

Ik ben onder SW  2016 premie, voor de bijlage heb ik een PDF-afdruk gemaakt via schattige PDF rechtstreeks vanuit SW, wat betreft hoe te werken als u geïnteresseerd bent hoe verder te gaan voor de - de - simulaties, in volledige vertrouwelijkheid?

Hoogachtend, Pierre

planches_rotor_-_feuille1.pdf

U moet al bepalen welke simulatie(s) u wilt uitvoeren: kinematica, inspanning, hydraulisch debiet, enz.
Dan sluit u een geheimhoudingsverklaring met uw dienstverlener.

1 like

Hallo

Gezien de werkzaamheden die nodig zijn en met een geheimhoudingsclausule, heeft u een professional nodig. Als het werk echt vertrouwelijk is, plaats dan niet te veel details/plannen in uw advertentie. Op het eerste gezicht wil je een blowout hydraulische/pneumatische  motor ontwerpen met een koppelingssysteem, voor je berekeningen heb je meer dan één persoon nodig denk ik.   EN gezien de hoeveelheid werk zijn er misschien niet genoeg vrijwilligers:(

Veel succes met je inspanningen.

1 like

Te sterk Maldoror00

[ Trol AAN]

Hij schreef zelfs ( Op het eerste gezicht wil je een blowout hydraulische/pneumatische  motor ontwerpen met een koppelingssysteem, ))

Het is echter het woord "beat" dat me hoofdpijn bezorgt (een kleine link misschien)   :-)

[Trol /UIT]

1 like