Het is zeer riskant om uw e-mailadres in platte tekst te zetten. Bots scannen of rotten malpolitus en je eindigt met je mailbox vol met spammende spam.
Ik denk dat een van mijn kleine vrienden er zeker op zal wijzen dat er een speciale sectie is voor dit soort verzoeken: wat betekent dat je niet in de juiste sectie hebt gepost.
Ik ben onder SW 2016 premie, voor de bijlage heb ik een PDF-afdruk gemaakt via schattige PDF rechtstreeks vanuit SW, wat betreft hoe te werken als u geïnteresseerd bent hoe verder te gaan voor de - de - simulaties, in volledige vertrouwelijkheid?
U moet al bepalen welke simulatie(s) u wilt uitvoeren: kinematica, inspanning, hydraulisch debiet, enz. Dan sluit u een geheimhoudingsverklaring met uw dienstverlener.
Gezien de werkzaamheden die nodig zijn en met een geheimhoudingsclausule, heeft u een professional nodig. Als het werk echt vertrouwelijk is, plaats dan niet te veel details/plannen in uw advertentie. Op het eerste gezicht wil je een blowout hydraulische/pneumatische motor ontwerpen met een koppelingssysteem, voor je berekeningen heb je meer dan één persoon nodig denk ik. EN gezien de hoeveelheid werk zijn er misschien niet genoeg vrijwilligers:(