Hallo
Het lukt me niet om de simulatie van mijn structuur te doen (het is om een berekeningsnotitie te kunnen maken) onder SW. Elke keer stuurt het me dit bericht over interferentie
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Jeremie
capture.jpg
Hallo
Het lukt me niet om de simulatie van mijn structuur te doen (het is om een berekeningsnotitie te kunnen maken) onder SW. Elke keer stuurt het me dit bericht over interferentie
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Jeremie
Hallo
Probeer op deze manier te zien; Het zou moeten werken:
http://www.lynkoa.com/contenu/créer-une-pièce-partir-dun-assemblage-pour-facilter-les-simulations
Solidworks accepteert inderdaad geen inmenging in de berekening. 2 oplossingen:
1 - Verwijder interferentie en voeg de juiste contacten toe
2 - Verander je assemblage in een onderdeel en voeg vervolgens je lichamen samen om interferentie te verwijderen
Je hebt interferentie (d.w.z. overlappende materie).
Open je assemblage (of open je onderdeel in een assemblage), je gaat naar "Evalueren" en vervolgens naar "Interferentiedetectie".
Je voert de berekening uit, je kijkt naar wat de interferentiegebieden zijn en het lukt je om ze te verwijderen.
Hallo
Ik heb je methoden getest en het werkte niet. In feite heb ik veel van mijn beperkingen die slecht zijn gedaan (rood), wat de overlapping van materialen verklaart, ik denk dat dat de reden is waarom het niet werkt.
Nogmaals bedankt voor je hulp.