Simulatie - Elementvolume en spanning

Hallo

Ik probeer de weergave van een resultaat te vinden bij het uitvoeren van een berekening via simulatie.

Bijvoorbeeld, tijdens een succesvolle berekening en wanneer u zich in de von mises constraints poster bevindt, kunt u met de rechtermuisknop op constraint in de creatieboom klikken en "modify ISO" selecteren, om alleen de hoeveelheid materiaal weer te geven waar u een bepaalde beperking overschrijdt (die u definieert, zie eerste afbeelding genoteerd "AFBEELDING 1")

Op dit moment is er normaal gesproken zwarte tekst in de linkerbovenhoek van het 3D-venster, met "elementvolume" gemarkeerd (zie afbeelding gemarkeerd met AFBEELDING 2, een voorbeeld van een rapport waarin deze optie werd weergegeven)

Vandaag de dag is deze informatie er niet meer en is het nuttig voor mij om mijn conclusies in mijn rapporten te trekken.

Is het een selectievakje,

Bedankt

Groetjes

image_1.jpg

Ik voeg afbeelding 2 toe: 

image_2.jpg

Het is inderdaad raar!

Het belangrijkste principe van geavanceerde software is dat er geen functionele regressie optreedt tijdens nieuwe versies.

Soms is het beter om een back-up van alles te maken voordat u het automatische rapport genereert. Anders blijft het risico bestaan dat er op een of ander moment niet wordt bijgewerkt.

Kan je stuk posten in de take-away compositiemodus (nu Pack and Go) Ik zou op mijn machine kijken.

Vriendelijke groeten

Is er alleen volume? Als gemengd gaas, geen indicatie, het is normaal

Hallo

Dank u voor uw antwoorden,

Max59 Ik vond dankzij uw vraag, in feite heb ik uitgesloten van de analyse 2 lichamen die geïmporteerde onderdelen zijn (alfatec gecombineerde rollen, via de optie "stijf maken" door met de rechtermuisknop in de boom te klikken) en plotseling verschijnt het resultaat van het elementvolume pas wanneer u 100% van de assemblage in elkaar steekt.

Ik gebruik deze optie vaak, het stelt je in staat om een lichaam te hebben dat niet onderhevig is aan inspanning, maar waaraan je je kunt hechten.

Dus ik neem de geïmporteerde kiezelstenen mee in mijn berekening, en het resultaat wordt weergegeven (zie bijgevoegde screenshot)

Dank ook aan Zozo voor het aanbieden om naar de montage te kijken.

Fijne dag, nogmaals bedankt.

resultat.jpg
1 like