Website Bedrijfsprofiel

Hallo

Ik wilde weten hoe ik mijn bedrijfsprofiel kon bijwerken door een website toe te voegen.

U kunt "website:" zien, maar wanneer u het blad wilt wijzigen, bestaat deze regel niet.

Hallo Bart,

Als u de bedrijfskaart wilt wijzigen, moet u beheerder zijn van de bedrijfskaart

In "Mijn collega's" kunt u uw account wijzigen en het vakje "Beheerder van het bedrijfsprofiel" aanvinken

Wanneer u vervolgens naar "Mijn bedrijfsbestand" gaat, ziet u een knop "Mijn bestand bewerken" waarmee u alle inhoud van uw bestand kunt instellen

Vriendelijke groeten

Alan

image_161.png
1 like

Ja, ik weet het, maar als ik op het blad bewerken klik, zie ik geen veld "website"

Dit is wat ik zie (afbeelding)

fiche_societe.png

Hallo

Heb je de video's bekeken die beschikbaar zijn in de help (of op Youtube).

Misschien kan het helpen?

Vriendelijke groeten

videos.png

Ik heb hetzelfde, geen websitelijn.

1 like

.

Ik heb vals gespeeld, ik gebruik het gedeelte "cul-de-chèvre" en ik heb het in de beschrijving gezet.

Trouwens, ik denk dat het gedeelte "website" "sociale netwerken" zou moeten heten, maar het is waar dat een echt websitegedeelte interessant zou zijn 

2 likes

Ik denk dat je het niet begreep..... ^^

Ik zag bedrijfsvermeldingen met website :www.xxxxxx.com

Ik wilde hetzelfde doen. Dus ik klikte op de bedrijfskaart en vervolgens op het beheren van mijn pagina

Dan zien we facebook, twitter, etc etc..... maar niet de websitelijn.

Het enige waar ik van uitga is dat het verwijderd is.

Dus ik ging naar de beschrijving en toen voegde ik de website toe... Niet geweldig....

site.png

Wanneer u naar een ingevulde bedrijfsfiche kijkt, kunt u dit zien (afbeelding)

site_2.png

Het is inderdaad vreemd.

Ik heb de ontwikkelaar de vraag gesteld en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Goedenacht

1 like

Heel erg bedankt;)

Hallo

Dat is het, de informatie is teruggekomen en u kunt nu de website WEB voor uw bedrijf invullen in het tabblad "Mijn bedrijf beheren".

Fijne dag

Jean-Michel SAVOYAT

3 likes