Hallo
Ik wilde weten hoe ik mijn bedrijfsprofiel kon bijwerken door een website toe te voegen.
U kunt "website:" zien, maar wanneer u het blad wilt wijzigen, bestaat deze regel niet.
Hallo
Ik wilde weten hoe ik mijn bedrijfsprofiel kon bijwerken door een website toe te voegen.
U kunt "website:" zien, maar wanneer u het blad wilt wijzigen, bestaat deze regel niet.
Hallo Bart,
Als u de bedrijfskaart wilt wijzigen, moet u beheerder zijn van de bedrijfskaart
In "Mijn collega's" kunt u uw account wijzigen en het vakje "Beheerder van het bedrijfsprofiel" aanvinken
Wanneer u vervolgens naar "Mijn bedrijfsbestand" gaat, ziet u een knop "Mijn bestand bewerken" waarmee u alle inhoud van uw bestand kunt instellen
Vriendelijke groeten
Alan
Ja, ik weet het, maar als ik op het blad bewerken klik, zie ik geen veld "website"
Dit is wat ik zie (afbeelding)
Hallo
Heb je de video's bekeken die beschikbaar zijn in de help (of op Youtube).
Misschien kan het helpen?
Vriendelijke groeten
Ik heb hetzelfde, geen websitelijn.
.
Ik heb vals gespeeld, ik gebruik het gedeelte "cul-de-chèvre" en ik heb het in de beschrijving gezet.
Trouwens, ik denk dat het gedeelte "website" "sociale netwerken" zou moeten heten, maar het is waar dat een echt websitegedeelte interessant zou zijn
Ik denk dat je het niet begreep..... ^^
Ik zag bedrijfsvermeldingen met website :www.xxxxxx.com
Ik wilde hetzelfde doen. Dus ik klikte op de bedrijfskaart en vervolgens op het beheren van mijn pagina
Dan zien we facebook, twitter, etc etc..... maar niet de websitelijn.
Het enige waar ik van uitga is dat het verwijderd is.
Dus ik ging naar de beschrijving en toen voegde ik de website toe... Niet geweldig....
Het is inderdaad vreemd.
Ik heb de ontwikkelaar de vraag gesteld en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Goedenacht
Heel erg bedankt;)
Hallo
Dat is het, de informatie is teruggekomen en u kunt nu de website WEB voor uw bedrijf invullen in het tabblad "Mijn bedrijf beheren".
Fijne dag
Jean-Michel SAVOYAT