Sldresu.dll

Hallo

Ik heb deze foutmelding nu al een paar dagen, meer bepaald sinds er een test was om de sp5 van 2014 op te laden... Maar sinds 1 december ben ik niet meer in onderhoud dus mag ik niet, geen armen, geen chocolade.

Ik heb geprobeerd een reparatie met de SP4, maar hij vertelt me dat het onvolledig is (en ik heb geen dvd gemaakt) 

Na het zoeken in de betreffende map heb ik een sldresu1.dll

Zijn er aanknopingspunten?

capture_probleme_sw_2014.png
1 like

Probeer een nieuw bestand sjdresu1.dll van internet te downloaden en vervang het in de SW-map

1 like

Hoi @Tomalan

Voorlopig heb ik gewoon een kopie van de sjdresu1.dll gemaakt en deze hernoemd naar sjdresu.dll. het lijkt te zijn verbeterd voor SW, maar niet voor het verkennen.....

1 like

Hier is een link die u kan helpen.

http://www.exedlldb.com/french/dll-s/sldresu-dll.html

2 likes

@thierry

Betekent dit dat Solidworks een virus installeert als het de update niet kan uitvoeren? maar als deze dll wordt verwijderd, zal dit niet voorkomen dat SW werkt, want op dit moment zie ik vooral fouten in de registratie van IGS en het is waar dat mijn Windows Verkenner vaak crasht

1 like

@ Thierry

Er zit een trojan in de software die je aanbiedt

1 like

Ziet eruit als een beschadigd register. Probeer uw register te repareren met behulp van de volgende methode en controleer dit.

Sluit SolidWorks en moet beginnen > uitvoeren > type regedit > naar HKEY_CURRENT_USER > Software gaan > SolidWorks > SolidWorks 2014

Hernoem SolidWorks 2014 naar SolidWorks 2014-OLD (dit is alleen om de back-up van het bestaande registerbestand te behouden), sluit het register en start SolidWorks opnieuw op. Dit zal SolidWorks in wezen resetten naar de zoals geïnstalleerde instellingen, dus u zult alle opties opnieuw moeten instellen. Als dit werkt, keert u terug naar het register en verwijdert u de SolidWorks 2014-OLD-sleutel .

1 like