Hallo
Ik heb een probleem met SmartBom.
Inderdaad, om tijd te besparen, gebruik ik een vijl met X-configuraties voor mijn schroeven. Ik heb bijvoorbeeld een Vis CHC M6-bestand met X-configuratie volgens de lengte. In mijn bedrijf heeft elk standaardelement een unieke code. Zo is er bijvoorbeeld voor elke M6-schroef een code die wordt weergegeven in de nomenclatuur ( M6x5 = 41412 M6x10 = 45124 [...] )
Ommijn probleem te illustreren:
Ik heb 5 M6x16 schroeven en 4 M6x20 schroeven (hetzelfde bestand met twee verschillende configuraties dus)
Wanneer ik mijn stuklijst genereer ZONDER "differentieer componenten met verschillende configuraties" aan te vinken: Ik heb wel een hoeveelheidsregel 9 naar de CHC M6x16 Schroeven-lijn (deze geeft de eerste configuratie in de montagevolgorde weer, het is normaal )
Wanneer ik mijn stuklijst genereer door "differentieer componenten met verschillende configuraties" aan te vinken: Ik heb een hoeveelheid 1 regel in de CHC M6x16 Schroeven-lijn en een hoeveelheid 1 regel in de M6x20-lijn
Het probleem is dat als u "differentieer componenten met verschillende configuraties" aanvinkt, het de hoeveelheden niet meer berekent .
Of ik heb een instelling die niet goed is, of het is een SmartBom-bug, in welk geval ik een supportticket open.
Wachtend op een vriendelijke terugkeer,
Bedankt
Vincent