Ik ben op zoek naar het exporteren van alle configuraties van een kamer in STEP. Dit zijn mijn opties:
Ik heb " Maak een document voor elke configuratie " ==> exportoptie aangevinkt
Ik heb " Verhoog het bestand als het definitieve document al bestaat" aangevinkt ==> locatie van de gegenereerde bestanden
De naamgevingsconventie is " BESTANDSNAAM " - " NAAM VAN DE ACTIEVE CONFIGURATIE".
Ondanks alles krijg ik de volgende foutmelding: " De naam van het geëxporteerde bestand is leeg, controleer de regels Kan het bestand niet converteren "
Maar het is me niet gelukt om de eigenschap met betrekking tot de configuratie te herstellen (haalt die van de kamer op = leeg) En als ik een " TEST " eigenschap in de kamer invul, hetzelfde bericht als jij:
een beetje feedback over het onderwerp, het probleem is opgelost door de MyCADTOOLS-instellingen te resetten (wie weet waarom, maar het werkt zo!)
Voor de goede orde, het is niet nodig om alles te resetten via de speciale knop in de interface van de app. De ondersteuning adviseert eerder om de map te hernoemen
De app kan zijn parameterpad niet meer vinden, dus maak een leeg pad opnieuw!
Wat betreft naamgeving met SW-eigenschappen, Batchconverter leest de inhoud van documenten niet! U moet het bestand in deze map met de hand wijzigen: "C:\Gebruikers\GEBRUIKERSNAAM\Documenten\myCADtools\myCADpassport"