Ik probeer momenteel SmartDrawing te gebruiken om de tekening voor elke configuratie van een kamer te genereren. (de software moet een blad maken voor elke configuratie in mijn tekening)
Ik heb twee problemen met de software:
- Elke keer dat ik de software start die mij van rechts zag, wordt een weergave van links: de software transformeert mijn bestand automatisch naar een Amerikaanse standaard en keert daardoor de projectie van de rechter- en linkerweergave om.
- Wanneer ik SmartDrawing start, stopt het tijdens het gebruik en gaat het niet naar het einde van de lijst met mijn configuraties. Van de ongeveer 150 configuraties doet het er soms maar 30, soms 45,... maar nooit de 150. En als ik het dan opnieuw opstart door de configuraties te selecteren die het niet heeft verwerkt, vergeet het een groot deel ervan weer en verwijdert het degene die het eerder heeft gegenereerd.
Als iemand een oplossing voor mijn problemen zal hebben.
Voor mijn bedieningsprobleem lijkt het na meerdere keren proberen beter te zijn, ik was in staat om de tekeningen van een van mijn bestanden te maken zonder dat de software afluisterde.
Aan de andere kant voor de US / Europa-standaard, weet u waar dit selectievakje zich bevindt in SmartDrawing?
Voor de Amerikaanse standaard gebruik je in smartdrawing een sjabloonbestand van het type drwdot (Creations plans - choice of template documents), controleer of dit sjabloonbestand inderdaad voldoet aan de Europese standaard.
Voor de crash denk ik dat de software het niet echt leuk vond toen we tegelijkertijd iets anders op de computer deden, gezien het aantal configuraties moet het er al veel werk voor hebben gedaan, maar als ik de pc niet gebruik terwijl de software draait, werkt het redelijk goed.
Voor de Amerikaanse standaard gebruik ik het tabblad bladdeclinatie (ik maak de tekening van een van mijn configuraties en de software voegt aan mijn tekening een blad toe dat identiek is aan het eerste voor alle andere configuraties).
Ik heb dus geen sjabloonbestand om in te vullen. En mijn eerste tekening die model dient voor de volgende vellen is inderdaad in Europese standaard en van een Drwdot in Europese standaard ook.
Nadat ik op dit moment een proefversie van MyCadTools gebruik, weet ik niet of er een link mee kan zijn.
Ik heb vandaag hetzelfde probleem met betrekking tot de projectie; Hoe hard ik ook zoek, de enige oplossing die ik vind is om achteraf, vel voor vel, aan te passen in de Europese standaard.
@BLO anders vond ik een klein trucje is dat je jezelf direct in de Amerikaanse standaard zet en als je de juiste weergave wilt, zet je een linker weergave in de Amerikaanse standaard die je naar de rechterkant van je tekening verplaatst.
Ik denk en hoop dat er een echte oplossing is, maar het kan je misschien al helpen.