In mijn smartproperties wil ik de weergave van enkele eigenschappen van de revisietabel regelen volgens de revisie.
Toelichting: in mijn bestandsnaam heb ik de revisie (R0,R1,......).
Ik haal de revisie automatisch op in mijn smartproperties via een String eigenschap.
Ik plaats dan een voorwaarde-eigenschap op basis van het resultaat van mijn revisie-eigenschap.
Met de voorwaardelijke eigenschap hierboven wil ik een array aansturen (eigenschap van het type Opties), die afhankelijk van de revisie verschillende eigenschappen weergeeft.
Dit is waar ik vast kom te zitten, het lukt me niet om mijn optie-array te beheren met een eigenschap.
Ik dacht dat door de voorwaardelijke eigenschap "revisietabel" direct voor de optie-eigenschap te plaatsen, deze laatste automatisch zou forceren.
Bedankt voor de tip (ik heb getest dat het werkt) maar het 2 keer starten van de smartproperties past niet bij mij!!.
Idee: start een macro (ik zag dat je een macro kunt starten vanuit smartproperties) bij het openen van smartproperties die het programma sluit en heropent, zou het het kunnen doen, toch?
Ja, het is mogelijk om een macro uit te voeren "Voor de creatie van het invoermasker" die de waarde van de eigenschap zal forceren, zodat de interface direct goed zal zijn.