Solidwork 2017 SP 3.0 is erg traag geworden

Ok en bedankt.

Maar 

Ik heb nog één vraag die me zorgen baart.

Betekent het feit dat door in SW RX te tekenen in de modus zonder opties, alles goed gaat dat mijn "grafische kaart" goed werkt of betekent het niets?

Dit is wat ik heb gevonden in de modus die goed werkt voor mijn SW.

Start SOLIDWORKS door de instellingen onder Extra/Opties te negeren: In deze tweede configuratie begint SOLIDWORKS met de standaardinstellingen: werkbalken, menu's, sneltoetsen, systeemopties. Deze functie kan worden gebruikt om gedrag te markeren dat verband houdt met een specifieke SOLIDWORKS-instelling of gebruikersspecifieke beschadiging van het SOLIDWORKS-register. Deze opstartmodus is alleen van toepassing op deze SOLIDWORKS-sessie (zodat u uw instellingen vindt de tweede keer dat u SOLIDWORKS start).

Ik denk dat dat betekent dat er iets mis is met mijn opties en dat de computer niet de oorzaak van het probleem is???

Dank u voor uw mening

Sterker nog, ik zou het ook op deze manier interpreteren.
U kunt de instellingen van SW resetten: Instellingen resetten
In de discussie zien we dat we de parameters per categorie kunnen herstellen.
Maak dus een back-up van uw huidige instelling en herstel de instellingen geleidelijk totdat deze werkt.
Hopelijk kunt u dan uw oude instellingen herstellen en alleen de aanstootgevende categorie resetten
Als dat nog niet genoeg is, moet u overwegen SW te verwijderen/opnieuw te installeren.

1 like

Ik heb alles hersteld qua instellingen, maar het is hetzelfde. Iets geks.

Ik denk aan het maken van een herstelpunt, het verwijderen van SW.

Aan de andere kant vraag ik me af of er in het register geen bestanden meer zullen zijn die ervoor zorgen dat SW opnieuw wordt geïnstalleerd zoals de eerste keer.

Weet jij hoe je het moet doen?

Afgezien van het passeren van een CCleaner-opname, zie ik niets anders te doen.

Vergeet niet om uw licentie te deactiveren voordat u deze verwijdert, sluit de machine af (en start niet alleen opnieuw op) na elke stap (verwijderen, CCleaner, opnieuw installeren).

1 like

Hallo

De BDR moet je de snorkel en vinnen erin doen om erin te gaan knutselen, te vermijden.

Aan de andere kant, als u SW uiteindelijk volledig verwijdert, zal er geen link zijn na herinstallatie (basisprincipe van de BDR, de indexen zijn contextueel). Verwijder mappen zodra ze zijn verwijderd als ze niet uit voorzorg worden verwijderd.

Vanaf de versies van 2017 en 2018 kan de installatie van een nieuwe versie beter worden gedaan na de vele problemen wanneer men meerdere versies op de computer had.

Stomme vraag, heb je grote software (anders dan browsers) omdat deze ook traag zijn, het probleem zou niet SW zijn. Dit overkwam mij onlangs omdat het moederbord begon te knoeien voordat het de geest gaf.

Vriendelijke groeten

Hallo

Voor een schone verwijdering / herinstallatie van SW kunt u dit document volgen, met name hoofdstuk IV, wees voorzichtig met de positie van de registersleutels kan verschillen, afhankelijk van de versie van Windows.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo, overwinning en verlatenheid.

Overwinning omdat ik de installatie heb verwijderd door de bestanden uit de database te verwijderen.

Ik heb mijn opties teruggezet en alles werkt perfect zonder enig probleem 

maar

Sorry door wat avenao had me verteld dat het waarschijnlijk de grafische kaart. Ik ben zelfs gaan kijken om een computer te kopen. Dit alles voor een eenvoudige herinstallatie. De beaba van de informatica. In ieder geval een dikke merci aan jullie en vooral voor het redden van een kaart of een computer

1 like