Solidworks 2012 bug

Hallo

Ik gebruik solidworks 2012, maar sinds gisteren, zodra ik het open, toont het me "solidworks is gestopt met werken".

Ik ben echt in de m...!

Help me alsjeblieft:)

Bedankt

Het is mogelijk dat dit te wijten is aan een bug tussen je moederbord en je Windows (NVidia, Windows en Solidworks), en de oplossing is om Windows en DotNet bij te werken.

Vriendelijke groeten

De Meeuw!

mouette.jpg
2 likes

Bedankt

Maar ik denk echt niet dat dat het is, ik heb geen updates te doen :/

Dit kan een beschadiging van het register zijn, u moet proberen de SolidWorks-sleutel van de hkey_current_user te hernoemen. Anders kan het ook uit de Frameworks of Visual C++ komen... Je hebt de installatiebronnen in de prereqs-map van de SolidWorks-dvd's... Soms is het goed om ze te verwijderen en opnieuw te installeren...
1 like

als je een versie  met SP0 gebruikt kan dit problemen opleveren

1 like

Ik gebruik een studentenlicentie, dus ik heb geen installatie-cd en nee, het is geen spo-versie, maar toch bedankt:)

Ik denk dat je je SolidWorks op je computer moet verwijderen en SolidWorks met licentie moet installeren

Ik denk dat verwijderd 

Hoi allemaal

Dus ik kom naar je toe, want ik heb precies hetzelfde probleem, met hetzelfde product (Solidworks met een SDK-licentie).

En ik heb geen oplossingen gevonden...

Na het verwijderen, de set van solidwork met alle bijbehorende bestanden, een opschoning met CCleaner,

Opnieuw downloaden en vervolgens opnieuw installeren (door accountbeheer uit te schakelen), maar niets helpt, onmogelijk om Solidworks te starten. En dit alles is 2 keer achter elkaar!

En dit voor 1 week, terwijl alles daarvoor heel goed werkte!

Als je informatie hebt, ben ik geïnteresseerd! Ik blijf zelf zoeken en hou je op de hoogte als ik meer info heb!

Ludo

We moeten de Windows-gebeurtenislogboeken (vooral de toepassingslogboeken) bekijken om te zien of we geen idee hebben wat het probleem veroorzaakt.

1 like

Wees voorzichtig, SDK-versies hebben een beperkte levensduur... 1 jaar lijkt mij, daarna moet je opnieuw om een licentie vragen en een installatie opnieuw uitvoeren met activering van het nieuwe serienummer.

1 like

Ik denk dat ik een deel van de oplossing heb gevonden, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen,

twee dagen geleden heb ik mijn pc hersteld en ik heb SW geïnstalleerd en het werkte, behalve dat mijn pc vandaag is bijgewerkt en niet meer werkt.

Hoe doe je dat?