Solidworks 2015 BÈTA 2

Hallo

Ik gebruik Solisworks 2014 SP2 en ik zou graag willen weten of ik de bètaversie 2015 2 installeer, kan ik dan in een bèta blijven zonder de licentie te kopen?

Want de nieuwe kettingschakelfunctie ziet er echt goed uit!!

BEDANKT

Hoi Mathieu,

Om toegang te krijgen tot het bètaprogramma, moet u het aanvragen op de SolidWorks-website. Een klantaccount is vereist.

Om het te downloaden, wordt uw licentienummer geverifieerd en moet u een onderhoudscontract hebben.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Dat zegt genoeg!

Geen onderhoudskosten, geen updates!

Daarna kun je het altijd downloaden en installeren, maar je bent beperkt in tijd door de proefperiode. (30 dagen denk ik.) daarna kun je Sw niet meer casten

Is er compatibiliteit van de 2015 naar de 2014? ( Voor collega's die niet gaan evolueren in 2015 )

U kunt bestanden uit de 2014-versie lezen, maar omgekeerd kunnen uw collega's geen bestanden uit de 2015-versie lezen.

Behalve export in universeel formaat, maar hey, het nut van een hogere versie is er niet meer...

1 like

Hallo

Ter herinnering of ter informatie:

Sinds SW2013 is het mogelijk om bestanden van de vorige versie opnieuw af te spelen. Het blijft alleen-lezen, maar stelt je in staat om een stuk of een set die door een collega is ontworpen in een extra versie te gebruiken.

Pas op, je moet wachten op de SP0 van de 2015 en de SP5 van de 2014, idem voor de andere jaren sinds 2013.

@+

4 likes

We leren elke dag^^

Aan de andere kant, ja, ik raad aan om te wachten op stabiele versies in plaats van bètaversies te installeren!