Ik was van plan om de komende dagen over te stappen van SW2014 naar SW2015 SP5.0 , maar na een discussie met een Hotline-technicus (Axemble) adviseerde hij me om direct over te schakelen naar SW2016 SP2.0.
Samengevat zijn deze argumenten als volgt: "De versie van 2015 is geen stabiliteitsmodel en is in tegenstelling tot SW2016 zeer rekenintensief".
Echter, het in productie nemen van een SW2016 versie in SP2.0, ben ik niet erg enthousiast (risico op BUG)..... daarom ga ik niet terug naar jullie (degenen die in SW2015 en of SW2016 werken) om jullie feedback te krijgen.
De grote bugs van de 2016 zijn opgelost in de PS2. er was vóór de SP1-bèta , toen de SP1- en SP2-bèta, toen nu de SP2. En daarnaast heeft het veel bugs uit 2015 die in 2016 zijn opgelost. Het is 2016 en het enigedat verwarrend is, zijn hun nieuwe kleuren en pictogrammen. Voor de rest gaat het goed
@manu67: Voor de SW2016-kleuren had ik de mogelijkheid om (1 dag) deze versie te testen in preview voor de Frankrijk in de kantoren van Dassault System. Ik denk dat in een week/twee weken de aanpassing gemaakt moet zijn.
Hallo, welke versie je ook kiest, er zullen altijd bugs zijn, ondanks dat ze er later een paar oplossen, het voordeel is dat je met 2016 kunt hopen dat er snel rekening wordt gehouden met je bugs om ze eerder op te lossen. Terwijl met de 2015, zal de hotline u antwoorden dat de bug is opgelost onder de 2016-versie:)
Beide hebben hun plussen en minnen, het is aan jou om de voor- en nadelen van beide af te wegen! (Persoonlijk zou ik je 2016 adviseren! maar dat is slechts mijn mening:) )
Op 2016 SP2.0 en persoonlijk is alles in orde, geen specifieke bug. De pictogrammen zijn een kwestie van een week aanpassing en persoonlijk heb ik de achtergrondkleur van de menu's donkerder gemaakt zodat de pictogrammen meer opvallen en het is perfect!
Om de aannames te bevestigen, ben ik overgestapt van Solidworks 2012 sp4 naar Solidworks 2015 sp.5.0, HELP!! .... Bugs, foutmeldingen, softwaresluitingen, kortom alles wat helpt om vooruit te komen...
Kunt u dit toelichten, want momenteel denken we erover om naar 2017 te verhuizen en de informatie die ik heb gekregen ziet er redelijk goed uit, dus ik begrijp uw positie niet?.