Solidworks 2015

Hoi allemaal

Ik werk aan solidworks 2015, als ik een draad in detail teken, besteed ik mijn tijd aan het wachten tot de schets alle spiralen (spiraal en spiraal) achter elkaar doorgaat

het scherm zegt 'Wacht tot het programma reageert' komt het van mijn grafische kaart, of heb ik het verkeerd gesteld, op autocad maken we een blok, maar op solidworks?

Bij voorbaat dank en ik wens iedereen fijne feestdagen

Hallo

Ik dacht eerst dat het een vraag over componeren was en ik heb het onderwerp niet gelezen.

Maar nu zie ik dat het op SW de vraag is. Ja, het lijkt erop dat de pc niet erg sterk is. 

Maar er is waarschijnlijk nog een ander probleem. Kunt u het betreffende bestand opsturen? We zullen het beter begrijpen. 

Hallo 

Hoe ziet het eruit door OpenGl  Functions te emuleren? (in mijn ervaring was het de driver van de grafische kaart). 

Hallo

Bedankt voor je snelheid.

Ik heb geen toegang tot de OpenGI-functie

Bevestigd is het vlak van de schroef, maar voor alle schroefdraad is het hetzelfde probleem bijvoorbeeld: Bewerk de functie - Helix/spiraal

Bedankt

vis_chc_20__x_55_din_912_acier_12.9.sldprt

Om er toegang toe te krijgen, moet u zich in het solidworks-startvenster bevinden, niet in het documentgedeelte of iets anders, 

Hallo

minder dan een seconde voor mij. Maar de 2015-versie had nog niet de speciale threading/tapping-functie?

1 like

Hallo

Ik denk dat ik ga opgeven, als ik je resultaat zie, is het verrassend, zonder indiscretie is het wat SW, voordat ik op W7 in 32 bits draaide met een SW 2014 had ik nooit een probleem.

Nogmaals bedankt

Soms begint SW te malen als een functie hem niet aanspreekt. Probeer de berekening voor hem gemakkelijker te maken, want het is toch een simpele veegbeweging.

De geveegde schets heeft een slecht gedefinieerde positie die kan resulteren in vlakken van nul dikte. Dat is het misschien niet, maar begin met het repareren ervan.

Momenteel heeft de schets deze ongedwongen positie

De vlakke positie van de bovenrand van de driehoek bij het schroefvlak kan de oorzaak van de problemen zijn.

Til deze rand iets op (genoeg om hem van de voorkant van de schroef af te pellen). Valideer vervolgens.

1 like

Hallo

Bedankt voor het sluiten van mijn probleem dat zeker afkomstig is van W10 / SW 2015

alles werkte prima tussen W7 / SW 2014

Dank u voor uw betrokkenheid

voor een w10 heb je een SW2015-SP5 of later nodig. Aan de andere kant wordt het op W7 ondersteund, 

@jagardette

Om af te sluiten, als het juiste antwoord een van de voorstellen is die al zijn gepost,  kies dan gewoon wat u denkt dat het beste antwoord is.

Als je uiteindelijk zelf de oplossing hebt gevonden, klik dan op "Ik heb de vraag zelf opgelost".