Ik werk aan solidworks 2015, als ik een draad in detail teken, besteed ik mijn tijd aan het wachten tot de schets alle spiralen (spiraal en spiraal) achter elkaar doorgaat
het scherm zegt 'Wacht tot het programma reageert' komt het van mijn grafische kaart, of heb ik het verkeerd gesteld, op autocad maken we een blok, maar op solidworks?
Bij voorbaat dank en ik wens iedereen fijne feestdagen
Ik denk dat ik ga opgeven, als ik je resultaat zie, is het verrassend, zonder indiscretie is het wat SW, voordat ik op W7 in 32 bits draaide met een SW 2014 had ik nooit een probleem.
Soms begint SW te malen als een functie hem niet aanspreekt. Probeer de berekening voor hem gemakkelijker te maken, want het is toch een simpele veegbeweging.
De geveegde schets heeft een slecht gedefinieerde positie die kan resulteren in vlakken van nul dikte. Dat is het misschien niet, maar begin met het repareren ervan.
Momenteel heeft de schets deze ongedwongen positie
De vlakke positie van de bovenrand van de driehoek bij het schroefvlak kan de oorzaak van de problemen zijn.
Til deze rand iets op (genoeg om hem van de voorkant van de schroef af te pellen). Valideer vervolgens.