Solidworks 2016 zegt dat er weer een sessie open is

Hallo

SWKS 2016 wanneer ik start, vertelt het me dat er nog een sessie van SWKS 2016 open is terwijl de pc net opnieuw is opgestart.

Bedankt

Christoffel

Hallo

Om te controleren of er niet verschillende "SLDWORKS.EXE"-processen worden uitgevoerd in Windows Taakbeheer.

Vriendelijke groeten

6 likes

Hallo, je moet kijken in de opstartprocessen, net zo goed als je computer systematisch start Solidworks wanneer de computer opstart!!

Kijk met CCleaner of je het moet installeren, anders kun je het gratis downloaden!

Vriendelijke groeten

capture.jpg
4 likes

Hallo

CCleaner is niet nodig.

Als je W7 hebt, typ dan "msconfig" in de zoekopdracht.

Als je W10 hebt, heb je een opstarttabblad in Taakbeheer.

2 likes

Yep, persoonlijk op mijn computer hebben ze mijn toegang tot mevrouw config geblokkeerd en ccleaner stelt me in staat om de computer op te schonen door de manier! :)

Maar ja, ik ben het er helemaal mee eens

2 likes

Ik heb hetzelfde probleem onder SW 2015. Ik zit op W7 en ik heb ook geen toegang tot "ms config*

Dan moet je kijken of het de computer is die de software start, of ben jij het die de software start, voordat je een kamer opent die de software opnieuw opent???

Hou ons op de hoogte.

2 likes

Hallo

Ik denk dat ik zou beginnen met het voor je te bekijken.

http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/probl%C3%A8me-de-sauvegarde-automatique

Om in het register te zien, aan de andere kant herinner ik me het pad niet

1 like

Hallo, Nou mijn probleem komt van een probleem van het recht op een map om log items te verwijderen

HKCU\software\solidworks\solidworks 2016\extreference\solidworks journaalmap

Ik heb het vervangen door een directory waar ik de rechten op had (c:\temp)

Dank u voor uw hulp.

Christoffel

Nou, mijn probleem komt voort uit een probleem van het recht op een map om logboekitems te verwijderen

HKCU\software\solidworks\solidworks 2016\extreference\solidworks journaalmap

Ik heb het vervangen door een directory waar ik de rechten op had (c:\temp)

Dank u voor uw hulp.

Christoffel