Hallo, wanneer u Solidworks 2017 Task Scheduler gebruikt, exporteer bestanden naar PDF.
Hij gaat op zoek naar slechte referenties voor mij?!
Dit is niet de eerste keer
Op het bijgevoegde bestand in:
A: bij het exporteren in pdf, de verkeerde platenspeler en zijn pad.
B: De rechter draaitafel , de rechter draaitafel en zijn pad.
Kunnen jullie mij snel helpen, ik moet bestanden inleveren.
Bij voorbaat dank
planificateur_de_taches_solidworks_2017-20180730.pdf
- start de machine opnieuw op,
- Open de hoofdassemblage van de map die moet worden geconverteerd.
- de lijst met gebruikte componenten weer te geven (bestand/zoeken naar referenties) en indringers te identificeren;
- alles afsluiten;
- de indringerbestanden (tijdelijk) hernoemen;
- Open de hoofdassemblage van de map die moet worden geconverteerd.
- Toon de lijst met gebruikte componenten (bestand/zoeken naar referenties) en controleer of er geen indringers meer zijn;
-record;
- start de conversie;
- Herstel de namen van indringers.
2 likes
Hallo en bedankt stefbeno voor de procedure.
Ik begrijp het begrip indringer niet?
Is dit probleem niet normaal?
Het is de enige professionele software die ik ken die me slechte referenties zal opleveren!
Dit is erg problematisch, vooral als je een professional bent en je plannen voor productie moet inleveren.
Hoe is dit te verklaren?
Als je het weet, zou ik benieuwd zijn naar de oorzaak
Bedankt
SW beheert geen paden, het bewaart gewoon het laatst gebruikte pad, een pad dat het zal gebruiken als het geen bestand met de naam in het geheugen vindt, dan in de huidige map.
In jouw geval noem ik het stuk dat niet uit het juiste repertoire komt een indringer.
Als uw bestanden goed zijn gerangschikt, wanneer u stap 3 toepast, in de tabel die verschijnt, zijn de mapwijzigingen vrij eenvoudig te zien, mogelijk "kopieer de lijst" en plak deze in Excel. Door onderweg te sorteren wordt het nog duidelijker.
1 like
Hallo
Zou het kunnen dat je decks het resultaat zijn van een copy-paste en een hernoeming via Windows, vandaar een oude restlink naar een oud Europarlementariër???