Hallo
Ik vraag me af, hoe kan SP1 worden verbeterd als niemand ze installeert?
Ook wordt in verschillende berichten hierboven gezegd dat alleen nieuwe functies onderhevig kunnen zijn aan bugs....
Maar hoe zit het dan met de bekende, erkende, reproduceerbare bugs die SW al bijna 10 jaar met zich meesleept?
Hoe komt het dat weergavestatussen in elkaar overlopen? (RPD)
Hoe komt het dat symmetrieën nog steeds zo in de war zijn? (SPR)
Hoe komt het dat de afmetingen verspringen op de doorsnedes van de tekeningen?
Hoe komt het dat de gereedschapskist nog steeds zo veel verknoeit? Zelfs met de standaardinstellingen?
Hoe komt het dat wanneer je een profiel in een gelaste constructie verandert, je alle refs verliest
Hoe komt het dat we veel tijd per dag doorbrengen voor een "solidworks reageert niet"-venster?
Hoe komt het dat als je me een nieuwe pc met I9 op 5,3 Ghz met 64 GB RAM DDR4 ECC + quadro op 4000 € gecertificeerde drivers met een vers geformatteerde Windows 10 waarop je alleen SW en zijn prerequ, ik hang een SW2019SP5 met alle standaardinstellingen en ik laat je crashen in minder dan 3 minuten toptijd en ik kan een dozijn demonstreren reproduceerbare bugs die al zijn gemeld aan Visiativ en Avénao op eerdere versies...
Als een klant deze observatie doet op een machine die ik heb ontworpen, stel ik mezelf in vraag en zoek ik oplossingen voor deze problemen voordat ik erover nadenk om een nieuwe functie toe te voegen.
Anders commerciële aankondiging op nieuwe versies:
Waarom wordt er gezegd dat tekeningen in 2019 veel sneller openen dan in 2018 terwijl het helemaal niet waar is. (Ik heb de migratie alleen daarvoor gedaan)
In 2020 staat in de verkoopbrochure dat Europarlementariërs in 1 flits openen! Heb je het geprobeerd? Ik vertrouw het niet meer.
Kortom, van mijn kant denk ik dat we helemaal opnieuw moeten beginnen en opnieuw moeten beginnen met een STABIELE versie van Solidworks, want hoe meer de jaren verstrijken, hoe meer het crasht en de feedback die we doen die ons in feite veel tijd kost, wordt niet in aanmerking genomen.