SolidWorks 2021 in Frankrijk

Hallo

Er zijn al vragen gesteld over het onderwerp taal , maar ik heb mijn exacte geval niet gevonden, dus ik leg mijn probleem bloot!

Sinds de installatie van de 2021 die in het Frans en goed is geïnstalleerd, zijn de onderdelen/assemblages/tekening in het Engels... Laat het me uitleggen!

Ik maak een nieuw onderdeel (zie bijlage) en tja, de plannen in de boom zijn in het Engels , hetzelfde voor de assemblages en de tekeningen, insert cartridges in het Engels.

In mijn opties zijn de standaard modellen (onderdeel, assemblage, tekening) inderdaad "lang\frans"

Waarschijnlijk niet veel, maar het stoort me!

Bedankt voor je feedback!

capture.png

Hallo

Het staat normaal gesproken          in de algemene opties ==> opties ==> systeemoptie ==> deselecteer ==> Valideren

Oprecht

3 likes

Bedankt voor je antwoord, maar in mijn opties/algemeen worden de menu's en functienamen niet gecontroleerd in het Engels...

In tool locatie van document sjabloonbestanden  en ook basemaps, moet u de weg naar uw kamers en basemaps in het Frans aangeven.

Standaard verwijst dit tijdens een installatie naar de solidworks-basisbestanden, die eigenlijk in het Engels zijn.

3 likes

Dank u voor uw antwoord.... Ik heb het probleem opgelost.... Ik had paden op bestandslocaties die elkaar in de staart bijten met de 2020-versie. Toch waren al mijn paden ingesteld op "frans", maar hey...! Het werkt!

1 like