Hallo;
@info.gascoin19 zei: In hoeverre kunnen we deze assemblages martelen?
Kortom, wat wil je in goede staat houden en wat zijn de minder belangrijke componenten die tot het uiterste kunnen worden " vereenvoudigd "?
Welke versie van Solidworks voor de definitieve versie (als we het kunnen...)
fragment uit de C220866 Imerys links Side_step. STAP
1 like
Hallo
Ik ben op solidworks 2024 SP2.
Idealiter zouden de buitenste omhulsels van elk onderdeel niet moeten worden aangeraakt, ik moet de inhoud van de 2 stappen weergeven om ze op te nemen in de dwarsdoorsnede van een gebouw.
Ik heb een globale screenshot van het project bijgevoegd en ingezoomd op de 2 stappen die me blokkeren

Bij voorbaat dank
Zodat ik alle interne componenten rustig kan verwijderen?
Vraag:
De RWZI:
C220866 Imerys links Side_step
Is er een volledige symmetrie van de stap?
C220866 Imerys gelijk Side_step?
(en vice versa)?
Ter info: Alleen al door alleen de interne componenten te verwijderen met de "Solidworks " -selectie: we winnen ongeveer 8 MB

en vervolgens op Verwijderen (toetsenbord).
1 like
De 2 treden zijn bijna identiek, maar niet symmetrisch, op een van de treden is een rek met cilinders aanwezig.
Argh... Jammer voor de symmetrie.
Ik heb zojuist een " ondeugende " methode toegepast: op de eerste montage...:
Verwijderde de interne componenten (zie vorige post) en vervolgens heb ik gewoon verwijderd van de lichamen en gezichten in de fout ...
Kijk of je er iets mee kunt (als het bij je past).
C220866 Imerys links Side_(Zonder interne-methode-Bourrin componenten). STAP (193.6 MB)
1 like
Hallo
Bedankt voor deze lichte stp, maar het back-upprobleem is nog steeds aanwezig.
Ik zal proberen elk onderdeel één voor één te " verwijderen " om het onderdeel te identificeren dat mij blokkeert.
Vriendelijke groeten
Hallo
Mijn probleem is opgelost, ik moest me erbij neerleggen om de elementen uit de Step op een zeer vereenvoudigde manier opnieuw te tekenen, om het modelleren te verlichten.
Bedankt voor de hulp van de gemeenschap.
2 likes