Wat als we zouden beginnen met het vragen om correcties voordat we verbeteringen aanbrengen. Ik zeg dit omdat verbeteringen waarschijnlijk meer bugs dan functies met zich meebrengen.
@coin37coin , dit is de oplossing van Dassault: 1- Je maakt het forum veel minder prettig en toegankelijker zonder in te loggen, zelfs in de alleen-lezen modus. 2-Als je bijna geen forumers meer hebt, zeg je dat je software verbetert omdat er minder tickets of andere aanvragen op het forum zijn!
Ik stop daar, want als ik zo doorga, verander ik van baan en beland ik voor een vergadering om een vertrouwensstemming te maken!
@coin37coin termen van werkzekerheid, dat is zeker! Maar dan wel op het vlak van verloning aan de andere kant! Bewerken: Wat dan ook na het kijken naar ongeveer 14000€/maand Voor amper 100€ meer per maand dan mijn huidige salaris, het is het inderdaad niet waard!
Maar ik weet niet hoe hij het redt bij Dassault: er is de SolidWorks Enhancement Ideas Community waarin je continu ideeën voor verbetering/evolutie kunt indienen. En dan is er nog de TopTen-lijst die een paar weken open staat (dit jaar is het 6 maanden ??) in afwachting van hun grote mis begin februari in Houston, Texas , de beroemde 3DExperience World.
Ik ben gestopt met het plaatsen van ideeën in de SolidWorks Enhancement Ideas Community; Ik sla mijn ideeën op in een excel en balanceer alles in de TTL.
Inderdaad, zoals elk jaar, verbeteren ze het EPP, maar elk jaar is het slechter... Dus wat dat betreft, zou ik zeggen " de behandeling van Europarlementariërs echt verbeterd", omdat het veel te lang duurt om te openen, te sluiten, te registreren, enz. … Uh!!! Misschien is het te veel gevraagd... !! @+. AR.