Sorry, maar hier, ik ga de kant van SolidWorks kiezen:
In de eerste (De Top Tien-lijst - 3DExperience World 2026) komt de 2026 overeen met het jaar waarin het 3DExperience World-evenement plaatsvindt.
In de tweede is het de softwareversie.
Sorry, maar hier, ik ga de kant van SolidWorks kiezen:
In de eerste (De Top Tien-lijst - 3DExperience World 2026) komt de 2026 overeen met het jaar waarin het 3DExperience World-evenement plaatsvindt.
In de tweede is het de softwareversie.
Ik dacht dat er een wolf was ...
![]()
nou, het zijn je vijftien minuten roem, @Silver_Surfer , je wordt op veel pagina's genoemd onder je achternaam " Clark Kent "
... Respect!
Geweldig document.
![]()
Te bedenken dat ik begin februari een afspraak maakte bij de KNO-arts vanwege een permanent suizen in mijn oren...
Ik heb voor een consult betaald voor niets!
Ze moeten allemaal kritiek hebben gehad dat ik al mijn collega's moest laten stemmen om er zoveel in de top 10 te krijgen! ![]()
(Ik kan me voorstellen dat ik vermomd ben als Perceval om tegen hen te zeggen: " Het is niet verkeerd!" ")![]()
Zeer interessante presentatie. Niet altijd heel duidelijk te begrijpen, maar vrij compleet, denk ik.
En inderdaad, je bent goed vertegenwoordigd in @Silver_Surfer . Hoeveel heb je omgekocht? ![]()
Aan de andere kant is de keuze van de bijnaam
![]()
Amerikanen zijn erg religieus... Dus onvermijdelijk gaan ze een man genaamd MONK religieus naar hem luisteren!
Het bewijs!
Het lijkt erop dat de meeste ideeën voor verbeteringen afkomstig zijn van gebruikers van dit forum.
Onze Indiase vertegenwoordiger @Deepak_Gupta is ook een van de gelukkigen.
Voor jou
Dus je nieuwe bijnaam wordt Silver-MOI? Of monnik-surfer ?
… Een manier om de twee werelden te verzoenen.