Solidworks werkt niet meer

Hallo

Solidworks werkt het hele jaar door goed in SP5 en aan het einde van het jaar (als de nieuwe versie uitkomt?) is het crash na crash, ben ik de enige waar ik een film maak? Ik neem mezelf mee om 5x tot 10x per dag te stoppen met werken...

Goedenavond

Nee, u bent niet de enige die crashproblemen ondervindt met SolidWorks. Er zijn verschillende oplossingen die u kunt proberen om het probleem op te lossen.

Afgezien van het bijwerken van de grafische stuurprogramma's, kunt u proberen SolidWorks opnieuw in te stellen, het in de veilige modus te starten of zelfs opnieuw te installeren. Om nog een stap verder te gaan, schakelt u de OpenGL-optie in om te zien of deze crashes kan voorkomen.

Veel succes met uw pogingen om dit probleem op te lossen

1 like

welk jaar van Solidworks-release

Zelfde hier,
Ik ben onder 2019SP05, en de nieuwigheid op dit moment zijn de kleuren van het ene onderdeel die weerkaatsen op het andere, afhankelijk van de oriëntatie van de montage... Ik heb de quadro-stuurprogramma's bijgewerkt, er verandert niets.
En ik heb het recht 2 dagen geleden op een SW-crash met een pure en eenvoudige sluiting zonder zelfs maar het incidentrapportvenster te hebben gehad dat helaas bekend is bij gebruikers ^^ (is het niet @OBI_WAN :stuck_out_tongue:) het voordeel... het is om een raam minder te hebben om te sluiten :rofl: :rofl:

Om terug te komen op je probleem, maak je ook de tijdelijke mappen leeg. (we hebben het er genoeg over gehad in andere berichten :wink: )

Misschien uiteindelijk verhuizen naar de 2023 (2022 lijkt me niet te hebben overtuigd)

Aan de andere kant hou ik van een nieuwe functie van de 2024... symmetrische herhaling, het geluk dat het zou zijn ^^, en als ze bovendien zouden kunnen toestaan om het qte 1 in functie te laten, zou het geweldig zijn) Off-topic OFF^^

Ik bevestig @FUZ3D ik dit venster heel goed ken lol.
We zijn woensdag overgestapt naar SW2023 en de abracadabra van vandaag raad eens wat er met mij is gebeurd.

Neerkijken... Het staat in hele kleine letters... Toegevoegd voor Obi_wan... Ja, als ik het je zweer. :rofl:

als je zag of ik ze in de comments :rofl: :rofl: zette :rofl:

Ik ben overgestapt op 2023 sp5 en voorlopig geen crash, wordt vervolgd...
Off topic: de nieuwigheid die ik leuk vind in 2024 is om nummers te kunnen opnemen in de vorige versies 2022-2023 het was tijd...

1 like

Hallo
Het kan nuttig zijn, maar ik wacht op feedback om te zien hoe het zich gedraagt in het geval van functies die niet bestonden in eerdere versies.
Ik heb al het geval gehad van veranderingen in oppervlaktefuncties waarbij, toen SW de manier van het selecteren van gezichten veranderde, ik oppervlaktefuncties in mijn partijen oversloeg. Als het gaat om foutieve functies, is het beter om op het dode lichaam van de bovenste versie te blijven dat kan worden geopend op de SP5 van de lagere versie.

Dit is inderdaad het probleem dat naar voren komt op de pack-and-go-tests, er kunnen oplossingen zijn