Hallo
kan iemand me helpen om een referentienotitie te koppelen aan een Excel-spreadsheetveld. Ik wil dat de 1 (hieronder) in het referentieveld staat. De tabel is geïmporteerd uit Excel en is geen algemene tabel.
Hallo
kan iemand me helpen om een referentienotitie te koppelen aan een Excel-spreadsheetveld. Ik wil dat de 1 (hieronder) in het referentieveld staat. De tabel is geïmporteerd uit Excel en is geen algemene tabel.
Hallo Simon_Köppel,
Hier is een foto van hoe je het moet doen (SW2022SP4):
Hallo
Naast @A_R
Wanneer u de tekst aan de eigenschap heeft gekoppeld, kunt u de code bekijken om te verifiëren
Klik met de rechtermuisknop op de tekst / bewerk de tekst in het venster
@+
Voor mij geldt dat je zonder problemen een notitie aan een eigenschap kunt koppelen. (zie @A_R en @FRED78 )
Het is echter niet mogelijk om een notitie te koppelen aan een waarde in een Excel-tabel die in een tekening is geïmporteerd.
Geprobeerd als de Excel-tabel in een familie van munten werd ingevoegd, zou het mogelijk zijn om een waarde op te halen. Maar niet via een import, dat is zeker.
Als we kunnen @sbadenis, "bewerken = tenzij het een waarde is die in een berekening is geïntegreerd" (vergelijking).
De waarde die u aandrijft, kan worden geïmporteerd (X-dimensie voor tekenen)
U bewerkt uw tekst en u klikt op uw dimensie, de waarde wordt automatisch in uw tekst gezet, u kunt het ook met een tekstballon doen.
Borrelen
We hebben het niet over hetzelfde @FRED78 en @A_R , of ik heb het verkeerd begrepen of jij bent het! ![]()
Als ik het goed begreep @Simon_Köppel een tekening heeft, heeft hij in deze tekening een Excel-tabel geïmporteerd. En hij wil een waarde ophalen uit zijn geïmporteerde Excel-tabel, in een notitie.
Voor mij is het mogelijk om afmetingen van eigenschappen op te halen en deze te koppelen aan een beoordeling (zonder probleem, het is gemakkelijk)
Aan de andere kant is het niet mogelijk om een van de waarden uit een geïmporteerde Excel-tabel op te halen en aan een notitie te koppelen.
Ik heb in een MEP copy paste van een stuk Excel-tabel geprobeerd en ik heb geprobeerd een waarde = niet mogelijk te herstellen (SW2023)
Hallo sbadenis,
Ja, inderdaad, alles is mogelijk om te linken naar een tekst, voeg toe aan een Europarlementariër.
Bedankt voor deze herinnering, want ik wilde niet alles prijsgeven, want daarna hoef ik niets meer te zeggen... OL.
@+.
AR.
@sbadenis
Ik weet niet of ik antwoord geef op de vraag van @Simon_Köppel ![]()
" Maar het is niet mogelijk om een notitie te koppelen aan een waarde in een Excel-tabel die in een tekening is geïmporteerd."
En door een vergelijking?
Niet gelukt. Wanneer u een Excel-tabel importeert, ziet deze eruit als een venster met Excel erin, dus het is niet mogelijk om een waarde te selecteren zonder het venster te bewerken.
Probeer het op een tekening, het duurt 2 seconden.
Maak een Excel-tabel kopiëren en plakken in een MEP en probeer vervolgens uw notitie te koppelen aan een waarde in de geïmporteerde Excel-tabel.
Voor mij staat Solidworks het niet toe. (Tenzij anders
vermeld)