Hallo, wanneer ik Solidworks open, verschijnt de startpagina, maar niet de hoofdpagina (met in het groot geschreven "Solidworks 2021") verscheen van de ene op de andere dag als je een oplossing hebt, bedankt.
page_acceuil_solidworks.png
Hallo, wanneer ik Solidworks open, verschijnt de startpagina, maar niet de hoofdpagina (met in het groot geschreven "Solidworks 2021") verscheen van de ene op de andere dag als je een oplossing hebt, bedankt.
Hallo
Een intuïtie meer dan een zekerheid!
Elke keer dat u SolidWorks start, maakt het verbinding met de licentieserver om te controleren of het een gekochte versie is.
Dit betekent dat als u offline bent, dit bericht kan worden weergegeven waarin u wordt gevraagd verbinding te maken met het internetnetwerk (of intranet als u zich op een server bevindt).
OF wat ik me niet eens durf voor te stellen, is dat je een illegale versie hebt die ook nog eens slecht geïnstalleerd zou zijn.
Wat denk je???
Vriendelijke groeten
Ik heb een legale versie van solidworks, de studentenversie die 1 jaar meegaat. Ik denk niet dat het probleem hier vandaan komt.
Hallo
Ik vermoedde dat het een studentenversie was.
Om duidelijker te zien
- Is deze versie ooit gebruikt en goed gewerkt op deze computer?
- Is deze versie al op een andere computer geïnstalleerd ?
- Wordt deze versie tegelijkertijd gebruikt of op een andere computer geïnstalleerd ?
- Heb je een internetverbinding als je Solidworks start? (Je hebt op dit punt niet gereageerd op mijn eerste bericht).
- Is deze versie toegeschreven aan je intuitu personae. Met andere woorden, is het geen studentenversie die je aan een studievriend zou hebben doorgegeven.
Zodra al deze vragen zijn beantwoord en alle basisregels zijn gerespecteerd: dan moet u zich wenden tot uw instelling of degenen die de software u ter beschikking hebben gesteld.
Vriendelijke groeten
Hallo, ben je overgestapt van een dubbel scherm naar een enkel scherm? Uw venster kan worden geopend naar een ghosting-scherm (losgekoppeld)
Aan de andere kant zien we bovenaan een verbindingsknop die ik nog nooit heb gezien, heb je geprobeerd verbinding te maken?
Vriendelijke groeten
Hallo, ja ik had zeer recent verbinding gemaakt met een dubbel scherm, dan de verbindingsknop het lijkt mij dat het gewoon is om verbinding te maken met je Solidworks-account?
Goedenavond @george.davis7800
Het zou heel fijn zijn om antwoorden te hebben op al onze vragen. Dit is om u te helpen dit probleem op te lossen.
Vriendelijke groeten
Ja, ik heb het probleem opgelost. Ik heb zojuist mijn schermresolutie gewijzigd.
De simpelste oplossingen zijn altijd de beste;-) Oef!