Hoi allemaal
We hebben een fout gedetecteerd in de SOLIDWORKS 2021 SP5-update die van invloed kan zijn op gebruikers die werken met bestanden die zijn gemaakt vanaf versie 2017 en eerder.
SOLIDWORKS werkt momenteel aan een oplossing om dit probleem aan te pakken.
Als u crashproblemen ondervindt bij het bewerken van aangepaste eigenschappen, moet u terugkeren naar versie 2021 SP4.1 terwijl u wacht tot deze hotfix beschikbaar is.
Aarzel niet om ons uw vragen te sturen indien nodig,
Coralie
3 likes
Hallo
bedankt voor de info en het berichtje als we aankomen op Lynkoa, we kunnen het in ieder geval niet missen. :-)
Soms vraag ik me echt af of software-uitgevers (niet alleen SW) hun product testen voordat ze hun update uitbrengen, omdat ik merk dat de programma's steeds meer vol bugs zitten. En dat de updates problemen verhelpen, maar nieuwe brengen die we op onze kosten hebben ontdekt.
1 like
Hallo CORALIE,
Vertel ons wanneer het probleem is opgelost. Dat zou mooi zijn!! Bedankt.
Fijne dag.
Hallo OlivierH,
Geen zorgen, ik hou je op de hoogte!
Coralie
1 like
Hallo @ allemaal
Wanneer stoppen we met General Bug zoals de bekende General Failure uit het DOS tijdperk.
Vriendelijke groeten
1 like
Hoi allemaal
Wat betreft de SOLIDWORKS-updatebug, Dassault SYSTEMES heeft SP5 uit downloads verwijderd en vervangen door SP5.1; Dit weekend is er een hotfix uitgebracht voor de SP5.
Meer informatie volgt.
2 likes
Hallo
Ik heb de bug met de SP5, maar geen SP5.1 update voor het moment ....
Hallo @maigret73-2
Voorlopig geen nieuws van SOLIDWORKS over SP5.1. Wij houden u op de hoogte;
Aarzel niet om contact op te nemen met de technische ondersteuning , zodat zij u kunnen deblokkeren!
1 like