Op SolidWorks Composer (3DVia) hebben acteurs (vooral geometrische acteurs) pictogrammen links van hun naam. Is er een lijst met alle pictogrammen en hun betekenis?
icone_solidworks_composer.jpg
Op SolidWorks Composer (3DVia) hebben acteurs (vooral geometrische acteurs) pictogrammen links van hun naam. Is er een lijst met alle pictogrammen en hun betekenis?
Hallo
Goede vraag...
Na wat onderzoek (ik ben benieuwd!), blijkt dat niet...
Om echter de minste informatie over Composer te vinden, moet je vechten, want voor een keer vind ik dat het web niet erg vol staat met informatie over deze software.
Op zoek naar een communicatiesoftware die draait om SW, heb ik veel vragen over Composer en de antwoorden ontbreken helaas vaak...
Veel succes met de zoektocht!
Hallo
Ik ken geen enkel document dat de acteurs en hun betekenis voor SolidWorksComposer opsomt.
Maar voor het grootste deel zijn het lichten (die u naar believen toevoegt of verwijdert), en vooral het herstel van de creatieboom van het SolidWorks-document, d.w.z. assemblages, voornamelijk onderdelen...
Het grootste probleem, als je niet aan de oorsprong van het ontwerp in SolidWorks bent, is om te weten wat de onderdelen zijn en daar is het de ontwerper die een naam geeft die "spreekt" of niet...
Maar misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen en aarzel in dit geval niet om je probleem wat meer te ontwikkelen.
Hartelijke groeten
Yves
Het is normaal dat er tot nu toe heel weinig informatie op het web te vinden is... SolidWorks-componist is recent... Het is niets meer en niets minder dan een evolutie van 3DVia Composer (en vooral een consistentie in de namen van de producten in het SolidWorks-assortiment)
Om preciezer te zijn, als ik afga op de bijgevoegde afbeelding, hebben de subassemblages "Tower-2", "FenderWasher375-12" en "Hammer" niet hetzelfde pictogram. Waarvoor?
Hamer is geen subassemblage... Het is een kamer....
Met andere woorden, in SolidWorks vindt u:
- assemblage, subassemblages
-munten
- functies (de functies die zijn gemaakt om het onderdeel te maken.
Ik probeer snel een lijst met pictogrammen en hun betekenis voor je te vinden
Het moeten zeker, zoals Yves zegt, de componenten zijn die tijdens het ontwerp zijn gebruikt.
Om het te krijgen, zou je moeten proberen een assembly te maken met een andere assembly en een eenvoudig onderdeel, en het allemaal rond te gooien in Composer.
Voor het derde pictogram, misschien een element buiten SW (in formaat?).
Dus laten we eens kijken
Ik heb dit gevonden dat je zou moeten helpen
Is het mogelijk om een opname te hervatten door alle functies uit te breiden?
Hallo
Je kunt dit vinden in de hulp van het componeren, zie bijgevoegde afbeelding.
@+
@Yves, de link legt de SolidWorks-pictogrammen uit, ik denk dat er wordt gevraagd naar de betekenis van de pictogrammen in SW Composer. Nee?
Vriendelijke groeten
Ja, ok, maar in de "geometrische actoren" zie je een verschil? Nou nee... dit zijn dezelfde pictogrammen in SolidWorks en SolidWorks Composer...
Maar als je een meer gedetailleerde lijst vindt, ben ik geïnteresseerd in het maken van een document :-)
Dank u allen voor deze antwoorden. Met dank aan Coyote voor het volledig beantwoorden van mijn vraag. Inderdaad, het waren de iconen van SolidWorks Composer waar ik het over had.
Vriendelijke groeten.