As 1 zit vast aan het chassis en beweegt niet, onderdelen 2 en 2' draaien om deze as. Wanneer een (of beide) van de delen 2 en 2' stijgt, wordt de zuiger bestaande uit delen 3 en 4 samengedrukt.
Het probleem is dat wanneer ik een coaxiale verbinding wil maken tussen kamer 3 en 4 (hieronder blauw gemarkeerd) zodat de 2 stukken schuiven, ik een mooie foutmelding krijg die het hele systeem blokkeert. Ik geef aan dat de 2 stukken in het begin goed uitgelijnd zijn.
Wat u kunt doen, is uw beperking valideren door deze te forceren en vervolgens een diagnose te stellen. De software biedt u verschillende oplossingen om uw probleem op te lossen.
Ik ben op mijn hoede voor flexibele assemblages. Doc, ik heb de onderdelen van de " veerondersteuning " uit uw montage gehaald en ik heb mijn beperkingen ingesteld en het werkt.
Om de waarheid te zeggen, toen ik de flexibele assemblages zag, probeerde ik het niet te begrijpen, want zoals ik al zei, ik vind het niet leuk of af en toe. Dus voor mij is het gemakkelijker om de onderdelen eruit te halen en de beperkingen terug te plaatsen in een meer "traditionele " montage.
Goed gedaan GT22. Het lijkt er inderdaad op dat de wielen niet zijn uitgelijnd en als gevolg daarvan zijn de 2 en 2' onderdelen dat ook niet. Dit betekent dat de zuiger waarschijnlijk niet coaxiaal is met het cilinderlichaam.
Als MadMax06 de dwang had afgedwongen, had de diagnose hem verteld dat er één toeval te veel was;)
Inderdaad, de wielen zijn niet uitgelijnd, aan de andere kant zijn de 2 delen van de zuiger/cilinder (zoals u wilt) uitgelijnd. Op het model dat ik maak, moeten de wielen verschoven zijn... Als ik vanaf het begin de parallelle wielen had willen doen, had ik het gedaan^^
De assemblage kan te beperkt zijn en het feit dat er nog een beperking wordt toegevoegd, bevalt Solidworks niet (het moet gezegd worden dat deze kieskeurig is).
Of er is een kleine afwijking tussen de zuiger en het cilinderhuis. Hoe ziet het eruit met een meting van de twee assen?
edit: Ik heb al gemeten en er is geen offset en net als pabove, de twee assen overlappen. Ik begin de assemblage vanaf het begin, zonder gebruik te maken van subassemblage zullen we zien wat er gebeurt