Bedankt, het werkt!! Ik begreep nu wat het probleem was^^
Duizendmaal dank in ieder geval! Super!
Edit: aan de andere kant is het 1e wiel onafhankelijk, maar de 2e maakt de 1e zet als je het beweegt
Bedankt, het werkt!! Ik begreep nu wat het probleem was^^
Duizendmaal dank in ieder geval! Super!
Edit: aan de andere kant is het 1e wiel onafhankelijk, maar de 2e maakt de 1e zet als je het beweegt
nee, uiteindelijk heb ik het probleem opgelost, het was ook voldoende om de samenvallende link met de centrale as te verwijderen
.
Hallo, @MadMax06
Het is gewoon dat ik er zeker van wil zijn dat ik ze allemaal begreep, aangezien je jezelf hebt gevalideerd als het beste antwoord, is het alsof je zegt dat je je probleem zelf hebt opgelost. Dus de lynkoa-gemeenschap wil graag dat je uitlegt hoe je eruit bent gekomen?????
@ MadMax06 Ik zet je -1
om de eenvoudige reden
er was X antwoord dat je de walkthrough van je probleem gaf, zodat je je bewegingsblokkade kon oplossen
en + voor toekomstige lezers kan uw antwoord niet als beter worden geïnterpreteerd, omdat het geen walkthrough geeft
Verplaats jezelf in de schoenen van de volgende persoon die denkt de juiste match te hebben gevonden voor een soortgelijke vraag
@+ Fijne dag verder
Ik heb de knop "Opgelost" absoluut niet gevonden om aan te geven dat de vraag precies is opgelost..., hoe moet ik dat doen?
edit: eindelijk is het goed ^^ het niet opvalt naar je als je nieuw bent ...
Ik heb de -1 gecorrigeerd naar +1
sinds je hebt gerepareerd
Bedankt nog een fijne dag
@+
Hetzelfde voor mij als gt23