Dus klik vanuit de 3D-weergave op het oppervlak van het gat en vervolgens op "Normaal naar", wat voor mijn deel loodrecht op mijn gat mogelijk lijkt te zijn.
Van daaruit maak ik een nieuwe weergave die ik importeer in de Europarlementariër.
Nou, ik heb nog steeds hetzelfde probleem, onmogelijk om het gat te beoordelen :-(
Wat betreft de hulpweergave, deze gebruikt een referentierand. Wat gebruik ik in het geval van mijn conus?
Anders ga je per omwenteling door een verwijdering door alle benodigde afmetingen te zetten, en dat is het dan, want ik denk dat je door de boorassistent geen dimensie hebt toegevoegd...
Dus ik probeerde een plan toe te voegen en het gat te maken door het te verwijderen, niet beter, onmogelijk om het gat op de kegel te verkleinen. Geen probleem met de andere kansen.
Hier is een voorbeeld van een onderdeel dat overeenkomt met mijn probleem. Als je een idee hebt, ben ik geïnteresseerd :-)
Met behulp van de objectdimensiefunctie van het model werkt het zoals ik in een van mijn vorige berichten had voorgesteld. Activeer gewoon de Ø dimensie-functie zoals in mijn schermafdruk. Zie PJ
Ik begin te begrijpen waar mijn probleem vandaan kwam.
Inderdaad, het werkt zoals je aangaf nu ik een plan heb toegevoegd en vanuit dit vliegtuig heb geboord.
Maar eerder had ik de boorwizard gebruikt door mijn gat te positioneren met behulp van een 3D-schets zoals gemaakt in het bijgevoegde bestand. En in dit geval is het onmogelijk om het gat in de MEP te beoordelen.