Ik heb een klein probleem, ik heb een bestand dat crasht SW wanneer ik het sluit.
Ik heb het op een ander bericht geprobeerd, maar ik heb hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd functies te verwijderen om degene te vinden die de crash maakt, maar geen manier om het te vinden.
het bestand is in PJ.
Heb je ooit een soortgelijk probleem gehad? wat moet ik proberen om crashende SW te voorkomen? het is SW2014
Test anders mijn tutorial om de SolidWorks-instellingen te resetten (we kunnen later teruggaan), om erachter te komen of het afkomstig is van de configuratie van het werkstation:
Is het een geïmporteerd bestand of een 100% SolidWorks-onderdeel? Of een gemengd met een geïmporteerde body base?
Ik heb geen SW14, maar met eDrawing zie je enkele gebreken, vooral aan de bovenkant van de doos: een lijn dwaalt rond zonder volume (zie afbeelding).
Probeer dit stuk in STEP op te slaan en opnieuw te openen met SW. Als het probleem aanhoudt, kan dit te wijten zijn aan een geometrie die SW niet goed heeft behandeld.
Aangezien het probleem zich herhaalt op een enkel bestand en op verschillende installaties (SW14 op uw site, SW15 op @jmsavoyat), is uw bestand beschadigd of is het uw geometrie die problemen veroorzaakt.
Dus als het bestand beschadigd is: je kunt het opnieuw doen!
Als u uw geometrie wilt controleren, voert u een stap van uw deel uit zoals gisteren voorgesteld.