Nee, maar dat is het probleem niet @gt22, heb je de volumevergelijking getest ja of nee? Probeer wat ik je vertel, je zult het meteen begrijpen!
Daar is de ontwerpcontroletool voor gemaakt Nee
@+ ;-((
@Benoit is er iets
Door de symmetrie van onderdelen ontstaat een nieuw onderdeel. En dan vergelijk je deze 2 stuks.
Het is dus niet nodig om een hoek van 30° of iets anders te zien.
Symmetrie ten opzichte van een plan c is wanneer je in dezelfde kamer bent, je een symmetrie maakt en je configureert het, ofwel kamer A of configuratie A-sym.
Sinds SW2012 heb ik ALTIJD mijn symmetrie verknoeid.
De eerste succesvolle waren met 2014 omdat er een lijn is in Invoegen/symmetrisch deel
Je kunt zelfs de link verbreken (alleen te doen als het stuk sterk moet worden gewijzigd ten opzichte van het origineel
En nu werkt het vanzelf
capture_insertion_piece_sym.png
Het werkt ook heel goed onder 2012, je hoeft alleen maar een symmetrie-aslijn te maken van het onderdeelveld en de schakels te verbreken
Eenvoudig en elementair
en ik geef een symmetrie opnieuw uit is een symmetrisch deel en als je deze delen naast het omgekeerde vergelijkt, zijn ze KIF-KIF
nou, ik begrijp niet waar het probleem zit
Het is het beeld dat wordt weerwoord
@+ ;-((
@ Benoit, hoe zet je het verkeerd?
Ik gebruik de Symmetric-functie sinds de versie van 2004 zonder problemen .
Ik had het over een scheef vlak, omdat @Lucas aangeeft dat het een vlak gebruikt voor zijn symmetrie en geen referentievlak.
Voor mij is de tool "vergelijken" niet revolutionair of intelligent. We zouden min of meer hetzelfde kunnen doen door het tweede te vergelijken stuk in het eerste in te voegen. Of zelfs door ze allebei in een assemblage te plaatsen en er een in een flitsende kleur te plaatsen. En bovendien kun je ze in de ruimte "opnieuw uitlijnen", in tegenstelling tot deze functie.
Goed zo, witte vlag, ik geef het op...
@ Benoit, ik had het over een compleet deel door een deel van een deel dat symmetrisch is
Ik zei wel as van symmetrie buiten het onderdeel
Geen functies die symmetrisch zijn of een deel van een onderdeel dat symmetrisch is
We worden erg onbegrepen
@+ ;-((
De symmetrie van onderdelen was voor mij een openbaring, want met de symmetrie van vlak, as, etc heb ik altijd problemen gehad. (Ik heb pas 4 jaar ervaring)
Daar zit het @gt22 drama, we hebben het over symmetrie van de stukken...
Voor de schermen die je hebt gepost is het symmetrie in een kamer en niet in een symmetrische kamer
Vertaalprobleem Engels-Frans
@+;-((
Dit is waar de site voor is: om ideeën te confronteren en verklaringen te vinden, zelfs als de vraag is opgelost
Ik heb iets geleerd
Nee, op de schermen is te zien wat hierboven is aangegeven:
Figuur 1 Figuur 2 Symmetrische vergelijking 1/2
Figuur 1 Figuur 3 Symmetrisch door offsetvlak Vergelijking 1/3
Ja, symmetrievlakken in een kamer, maar symmetrie in je kamer
Je deel wordt doorsneden door je symmetrievlakken, zodat het wordt gewijzigd
In de Franse taal is het dus geen symmetrie van een deel
maar een symmetrie van een deel van het deel
Toch is het wel degelijk Frans
@+;-(((
Ik begrijp er niets van! Waarom heb je het tegen mij over symmetrie en een deel van een deel van een kamer?
Als ik een onderdeel invoeg/symmetrisch deel, maak ik de symmetrie van dit onderdeel, volledig en compleet in een nieuw deel! Niet zomaar een spelletje!
Ik heb de indruk dat je op zoek bent naar dezelfde functie door over een andere functie te praten!
Het wordt verwarrend dit alles
Het is al meer dan een pagina dat het is verward ...
Hij spreekt Bretons tegen mij en ik tegen Gallo, Noord-Bretagne/Zuid-Bretagne! ;-)
Ik heb mijn probleem opgelost, dus ik probeer het niet eens te begrijpen!