Hoi allemaal
Ik begon aan een project om van mezelf een machine te maken. Wie machine zegt, zegt een mechanisch onderdeel en een elektrisch onderdeel. Mijn elektrische vaardigheden in het algemeen zijn beperkt. Ik wil graag een verdeelblok (4x7) integreren in mijn elektrische paneel (zie bijgevoegde afbeelding). Mijn probleem is dat ik niet echt weet hoe ik de fabrikantreferentie moet maken. In het begin had ik 4 circuits gemaakt met 7 klemmen voor elke stroomkring. Elke keer dat ik meer dan 2 terminals probeerde in te voegen, slaagde ik er nooit in om te krijgen wat ik graag zou willen hebben. Wat zou de beste methode zijn om de referentie te maken? In welk geval is het maken van een schakeling met meer dan 2 klemmen noodzakelijk / nuttig? In mijn diagram had ik oorspronkelijk het verdeelblok voorgesteld door een zwarte doos die was aangesloten op 2 stroomonderbrekers. In mijn 3D-assemblage liepen de draden "correct" (behalve dat het niet de juiste aansluiting was voor de draadstart) van het blok naar de eerste stroomonderbreker en vervolgens werd er een brug gemaakt van de eerste naar de tweede stroomonderbreker terwijl ik graag had gewild dat een tweede draad het blok verliet.
Toen probeerde ik mijn strategie te veranderen en gebruikte ik het klemmenblok in plaats van een zwarte doos met de gewijzigde fabrikantverwijzing naar 28 circuits op één klem per circuit. Ik heb de fabrikantreferentie aan het klemmenblok toegekend, maar de klemmen nemen niet de referentie van het klemmenblok aan en daarom kan ik de draden niet op de juiste plaats toewijzen. Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem?
Vriendelijke groeten
Mathis BASTIEN
lgy410028.jpg