Gezien de actualiteit en de maatregelen die de overheid heeft genomen om de verspreiding van Covid-19 tegen te gaan, open ik deze vraag in het forum om zoveel mogelijk gebruikers te informeren over de softwareoplossingen SOLIDWORKS en CATIA V5. Weet dat het heel goed mogelijk is om met een gerust hart op afstand verder te werken aan uw 3D-ontwerpsoftware. Onze experts hebben de te volgen stappen gecommuniceerd in de volgende 2 artikelen:
Ik maak al schakelaars tussen de computer en de laptop naast glasvezel geen PB van snelheid ;-)
@tous Er is ook de oplossing van "Zet je vaste SOLIDWORKS-licentie om naar een online activatie"
Het is een eenvoudigere oplossing dan degene die bestaat uit het eerst vergrendelen van de licentie op de desktopcomputer om deze op uw laptop te kunnen zetten, want als u bent vergeten dit te doen voordat u het kantoor verlaat en nou ja, beschuit, kunt u deze niet activeren op uw thuislaptop
Aan de andere kant, met de vaste SOLIDWORKS-licentie in een online activatie doe je het van waar je bent zonder rekening te houden met wat je wel of niet hebt gedaan voordat je de andere computer verliet. Deze oplossing geeft u echter geen externe toegang tot uw bestanden bij PDM. Aan de andere kant, als je een lang ontwerp doet zoals ik, moet ik gewoon alle bestanden op een schijf of een host hebben om de bestanden overal beschikbaar te hebben (met een externe HDD, geen beveiliging met dagelijkse back-ups die ik kleinigheid met me heb).