SolidWorks is bezig met het uitvoeren van een opdracht

Hallo

Ik ben zo vrij om een nieuw standpunt over solidworks te creëren.

Ik maak elke dag tekeningen, min of meer groot en ik kom dit probleem te vaak tegen, solidworks laat me een eindeloos "  SOLIDWORKS is bezig met het uitvoeren van een order" zien,   en ik verlies elke keer 1 tot 2 uur werk . Omdat ik niet per se elke 5 minuten opneem (wetende dat ik er ook iets meer dan 1 minuut over doe om op te nemen).

Dit gebeurt wanneer ik een detail, een nieuwe weergave of gewoon een offerte maak.

Wat moet ik doen om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurt?

Mijn configuratie: - Intel Xeon W3520   2.67GHz

- 24 GB RAM  (ja, het is raar)

-In CG heb ik een Quadro K4000 

- En ik gebruik Windows 7

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Bedankt

doc2.pdf
1 like

A ja sorry, het gebeurt het vaakst als ik herhalingen van onderdelen in mijn assemblage heb, het begint te vertragen vanaf 20 onderdelen.

En ik gebruik de 2019-versie van solidworks.

Hallo

Dit is niet normaal, vooral niet voor Europarlementariërs.

Zodat we het begrijpen!

1. Doet het je vanaf het begin of gebeurt het zodra je verschillende updates aan je Europarlementariërs hebt gegeven?
  2. Maak je automatische back-ups en vooral om de tijd.
  3.  Doet het probleem zich op alle niveaus voor of slechts op sommige of altijd hetzelfde.
  4. wat is de grootte van uw ASM en het aantal kamers in het ASM vóór het EP-lid. Welk formaat blad (A0, A4, enz....).
  5. Heb je een back-up van de basemap(s ).
  6. Wordt de basiskaart elders gebruikt zonder enige PB of crashes.

Windows 7 voor SW 2019 zijn er beperkingen. Al zie ik niet echt in wat Windows daar zou doen, zeker niet ten tijde van de Europarlementariër.

Vriendelijke groeten

Hallo

Bedankt dat je me probeert te helpen.

1. Dit overkomt mij vanaf het begin wanneer ik mijn tekening maak en ik een weergave van mijn assemblage toevoeg.

2. Nee, ik heb geen automatische back-up, het vertraagt ook de software.

3. Het gebeurt op alle vlakken die ik maak, maar het is nog steeds mogelijk om te werken. Pas sinds kort is het plan dat ik probeer te maken, de vertraging is echt meer versterkt. Gevolgd door Solidworks die crasht door me het venster "SolidWorks is bezig met het uitvoeren van een opdracht" te laten zien en ik word gedwongen om het opnieuw op te starten. Ik had geen problemen toen ik mijn assemblage maakte en ontwierp.

4. Ongeveer 500 stukjes, inclusief herhalingen, maar ik heb al samenstellingen gemaakt van meer dan 2000 stukjes zonder al te veel zorgen te hebben bij het maken van mijn tekening. Ik gebruik een standaard A0 ISO vel.

5. Ik gebruik een basiskaart die ik heb aangepast.

6. Ja, ik gebruik het heel vaak zonder zorgen.

Ik hoop dat ik al je vragen goed heb beantwoord. (Sorry voor de fouten)

Vriendelijke groeten

Hallo, niet alleen SW 2019 Sp4, maar voor mij niet per se op iets heel langs (een importdiagnose ) op de volgende schermafbeelding.

De waarschuwing wordt weergegeven (de opdracht duurde niet langer dan 30 seconden).

occupe.png

Hallo

Ons ontwerpbureau bevindt zich in dezelfde situatie.

Het kan soms meer dan een uur duren om een bestaande tekening gewoon te openen en af te drukken!

We hebben het natuurlijk over grote assemblage, maar als de jongens op de bouwplaats een plan hebben voor de implementatie van meerdere machines in een fabriek, is dat onze enige oplossing.

Als je een snede maakt om alleen de onderdelen van de machines te hebben, dan is het nog langer.

Met 2019-SP5 op Win10 met maximaal geklokte processors en ultra high-end grafische kaarten, is het heel erg lang.

Daarnaast is er een kans dat het crasht, dus terug naar af...

We hebben namelijk hetzelfde getest onder TOP-SOLID, het lijkt veel beter te zijn, bcp bcp beter...

Ten slotte ben ik persoonlijk blij dat SW dit kleine venster heeft toegevoegd, want als je voor Solidworks staat, antwoordt pdf 10 minuten niet, je weet niet of je het moet doden of wachten. Nu zien we dat als de CPU en het RAM-geheugen niet bewegen, we na 2 minuten kunnen doden, als het beweegt, is het de moeite waard om soms heel lang te wachten en het wordt ontgrendeld.

een+

1 like

Hallo

Ik vergat te vermelden dat ik dit probleem heb sinds ik ben overgestapt naar Solidworks 2019. Eerder (2-3 maanden geleden) was ik op de 2016-versie en ik had geen problemen.

Nu kan ik de oude versie niet terugzetten, omdat ik dan niet al mijn projecten die ik in deze tijd heb gemaakt, kan openen.

Goedenavond @be_52

Als je de 2019-versie hebt, betekent dat dan dat je nog in onderhoud bent?

Zo ja, dan moet je jezelf vertellen waarom, de hotline van je VAR! Zeker als je in 2016 geen probleem had.

In ieder geval, aangezien u niet de enige bent, zou het de moeite waard zijn om een antwoord voor de gemeenschap te hebben.

Vriendelijke groeten

PS @ al diegenen die hetzelfde probleem hebben, maar die onder onderhoud zouden zijn.

Ik ben nog steeds erg verrast dat er deze PB is voor de 2019-versie, aangezien SW aankondigde dat het zeer grote inspanningen had geleverd op de grote assemblages (althans op grafisch niveau van wat ik zag.)

Bedankt voor je answer@Zozo_mp

Hoe weet ik of mijn versie van Solidworks in onderhoud is? (Solidworks Premium 2019 SP3.0)

Wat is de hotline van mijn VAR? 

Vriendelijke groeten

@be_52

VAR = uw dealer

Het is je baas die moet weten of je in onderhoud bent, want in dit geval heb je toegang tot de hotline (telefonische ondersteuning en computer ophalen op afstand).

Als u om veiligheidsredenen niet kunt toestaan dat derden vanop afstand de controle over uw computer overnemen, dan is het aan de reseller om in overleg met uw bedrijf een oplossing voor te stellen, want de tijd die u verspilt (aan 80 tot 90  euro per uur van een BE) kost uiteindelijk duizenden euro's, d.w.z. honderd keer meer zeker dan de kosten van onderhoud.

Vriendelijke groeten

Goedenavond

Hetzelfde geldt voor mij bij kleinere projecten (25 stuks). Inderdaad, sinds de overstap naar SW 2019 Sp2 (onderwijsversie).

Zie mijn bijgevoegde bestand erbij. 

Ik heb dus een onderhoudscontract. Ik stuurde de lijst van mijn problemen en het bestand (Onderdelen + Assemblage (en de Sub-Ass. + MEP). De voorstellen voor technische ondersteuning lieten me niet toe om dit probleem op te lossen. Als leerkracht heb ik het geprobeerd met andere werkstations van mijn 2 middelbare scholen (een multi-werkstation installatie en een netwerkinstallatie), altijd hetzelfde probleem!

De technische ondersteuning gaf me de opdracht om tekenbestanden te maken en geen enkel bestand met 21 tabbladen...

Mijn PC onder garantie, ik had zelfs gedacht aan een hardware Pb... en nee. De computerwinkel bood me echter een aanwijzing: het installeerde een Samsung 256 GB PCI Express SSD om Windows + Office Pack en Solidworks te installeren. Vervolgens om te werken aan mijn huidige project  "MILLING MOUNT" in de klassieke SSD en pas nadat ik deze naar het archief op de SATA-schijf heb verplaatst.

Dus momenteel crasht de pc niet meer, maar de startbug is nog steeds aanwezig.

Ik wilde hieraan toevoegen, dat dit zowel in de Europarlementariër als in de hele vergadering gebeurt.

Tot slot blijkt uit onze ongelukkige ervaringen met meer zekerheid dat het om een softwareprobleem gaat en niet om een probleem met onze werkwijze.

Ik ben zo vrij om deze link naar de technische ondersteuning te sturen.

Groetjes

problemes_solidworks_2019_a_lenregistrement_lynkoa.docx
2 likes

Hallo @lou.bellavia

Bedankt voor het zeer uitgebreide document dat u bij de technische ondersteuning hebt ingediend.

Laat ons alstublieft het antwoord weten dat u zal krijgen, want er zijn er meerdere van ons die dit zeer, zeer vervelende probleem hebben.

Vriendelijke groeten

1 like

Hoi allemaal.

Geconfronteerd met dezelfde problemen sinds de overgang van 2016 naar 2019, heeft onderzoek ons geleid tot een "incompatibiliteitsbug" tussen het geheugenbeheer van W10 en solidworks pdm.

a priori is het een bug en is het gemeld aan Solidworks.

De (tijdelijke) oplossing was om alle machines terug te zetten naar Windows 7 om deze traagheden te compenseren

Hoi allemaal

Dus nam ik contact op met de wederverkoper van ons bedrijf om me antwoorden te geven.

Volgens hem ligt Solidworks 2019 erg gevoelig. Hij raadt ons alleen aan om over te stappen op een andere, krachtigere machine, of om terug te gaan naar een oudere versie.

Ik heb nu niet per se tijd om terug te gaan naar een oudere versie van Solidworks. En ik heb een twijfel over het veranderen van mijn pc, bovendien dat mijn bedrijf me zou toestaan om dit te doen, misschien niet...

Voorlopig blijf ik geduldig, maar de verloren tijd begint enorm te worden.

Ik wens je veel succes en aarzel niet als je andere oplossingen hebt om mijn probleem op te lossen.

Bedankt

Vriendelijke groeten

Hoi allemaal

Zelfde probleem zonder oplossing: "Solidworks is bezig met het uitvoeren van een opdracht".

Erger en erger nog, nu reageert solidworks niet meer op elk commando en niet alleen op de registratie.

Ik wil niet eens meer de leiding nemen over een hotline en nog meer tijd verspillen, dit probleem is oud, ik zit in Solidworks 2020, ik wil alleen software veranderen, welke software dan ook, zolang het maar geen solidworks is.

Niets te doen, het loopt achter bij elke bestelling, het is ondraaglijk, onmogelijk om met deze software te werken, ik werkte beter met solidedge in 98.

Op solidworks sinds de 2003-versie wordt het niet beter Solidworks.

Gedesillusioneerd

Alain T.

Normaal gesproken vermijden we het opgraven van een onderwerp uit 2020 en maken we een nieuw onderwerp.

Dan voor mijn onderdelenassemblage van meer dan 100.000 onderdelen en het blijft bruikbaar,  het is zeker dat het niet supersnel is met dit aantal onderdelen maar het is nog steeds bruikbaar.

Dus als het hetzelfde met u doet met heel weinig onderdelen, is het ofwel ongeschikte computerhardware of een slechte softwareconfiguratie of een ander soort probleem.

Solidworks is zeker niet altijd ideaal, maar je moet niet per se denken dat het gras elders groener is.

Edit: een track kijken of je plan lay-out sjabloon niet te oud is.

Van mijn kant heeft het nabootsen van deze modellen de snelheid van de leden van het Europees Parlement aanzienlijk verbeterd