Is het mogelijk om SW Explorer te openen door rechtstreeks naar een bepaalde map te verwijzen in plaats van op uw bureaublad te blijven?
Is het mogelijk om SW Explorer te openen door rechtstreeks naar een bepaalde map te verwijzen in plaats van op uw bureaublad te blijven?
Hallo
Twee oplossingen:
Maak mappen op het bureaublad om ze rechtstreeks te openen.
Of gebruik een werkmap (ik weet niet of het alleen met PDMWorksgroup is of niet), en stel het in de optiojns zoals in deze afbeelding:
https://forum.solidworks.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-251305-20733/Workgroup+PDM+-+Options+-+Folders.jpg
Voor zover ik weet geen andere oplossing!
Wauw, maar je bent rijk om zoveel optietabbladen te hebben...
Serieus, ik heb geen PDM, en dus zijn de opties van SWXplorer teruggebracht tot hun eenvoudigste uitdrukking, afgezien van het definiëren van de zoekpaden...
Het is dus heel specifiek voor PDMWorkgroup...
Er zijn twee verzoeken voor verbeteringen voor uw vraag op de SolidWorks-website:
SPR 391185: Mogelijkheid om in te stellen dat de standaardmap moet worden weergegeven bij het openen van SolidWorks Explorer of om de laatst bekeken map toe te staan bij de volgende opening
SPR 682542: Wanneer SolidWorks Explorer wordt gelanceerd, moet deze worden uitgebreid. Dit omvat het instellen van een standaard bestandslocatie.
Als alternatief kan een truc zijn om de mappen waaraan u werkt toe te voegen aan uw SolidWorks-ontwerpbibliotheek.
Hierdoor kunnen ze direct op het eerste niveau in SolidWorks Explorer verschijnen.
De RPD zou mijn probleem 391185 oplossen.
Ik heb geprobeerd mijn directory in de bijbel van ontwerpen te plaatsen, maar ze verschijnen niet in SWxplorer, het is de Windows-bijbel ...