Hallo
Ik gebruik Solidworks om onderdeelassemblages te maken. Ik ben op zoek naar modules om de volgende dingen te doen:
- Markering op alle onderdelen van de assemblage van een referentie
- Tekening van alle onderdelen van een assemblage, creatie van een lijst van deze onderdelen en automatisch exporteren van bestanden naar een speciale map
- Aanmaken van plaatwerknesten van de in de lijst gecontroleerde onderdelen en genereren van het bijbehorende bestand voor de autogeen-/plasmasnijtafel
Heeft u een idee van de modules om deze acties uit te voeren? TopSolid lijkt deze modules aan te bieden, maar het zou me storen om al mijn assemblages met een andere software te nemen.
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groeten
Hallo, hiervoor zie ik 2 oplossingen
Het automatische teken- en referentiegedeelte wordt beheerd door DriveWorks Express en het gedeelte voor het genereren van bestanden via een grote macro (maar lang om mijn mening in te stellen), anders moet je op zoek naar een DriveWorks solo- of pro-optie, maar de optie is betaald.
Vriendelijke groeten.
1 like
Kijk ook naar de Mycad-tools als de hulpprogramma's SheetMetalManufacturing of smartDrawing overeenkomen met uw behoefte, plus ik zag dat u de MYCad-medaille heeft, dus voor u geen extra kosten.
En als het dan aan uw behoeften lijkt te voldoen, kijk dan bij Visiativ dat ze u zullen vertellen wat u wel of niet kunt krijgen met hun hulpprogramma's en vooral hoe u dit zo eenvoudig mogelijk kunt doen.
2 likes