Solidworks - Verborgen/afgekapt cartridge-logo door View Frame

Hallo 

Een vrij terugkerend probleem met betrekking tot mijn logo in mijn cartridge. Dit verdwijnt of wordt afgekapt bij het opslaan van PDF wanneer er een weergavekader voor staat.

Dit is een probleem dat hier al aan de orde is gesteld, maar zonder een antwoord: http://www.lynkoa.com/forum/cao/solidworks-mise-en-plan

Heeft iemand een oplossing?

http://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/17/04/2015/capture_croisement_logo_sw-pdf.jpg

Bedankt!

1 like

Afgezien van het verschuiven  van de weergave zodat het niet op het logo staat, denk ik dat er niets aan te doen is.

1 like

Hallo

Het is raar, maar thuis werkt het... Heb je je afbeelding op de achtergrond??? Als u uw basiskaart bewerkt??? Ik stuur je een van mijn achtergrondplannen en je kunt testen...

1 like

Ik denk niet dat er een oplossing is, omdat het een beetje reageert zoals de maskerbestellingen in de grafische software

Omdat de cartridges op de achtergrond zijn, zijn de weergaven hierboven. Dus de enige oplossing die ik heb gevonden is om de afbeelding van het logo voor de weergave te plaatsen, aan de andere kant is het waar dat de lijn van de cartouche zichtbaar blijft, zelfs als de weergave ze kruist 

1 like

Waarom werkt het voor mij???

solidworks_-_logo_du_cartouche_cache-tronque_par_cadre_de_vue.jpg
1 like

@ ac cobra 427 ja het werkt in SW, maar overgeschakeld naar pdf? 

En heeft 2016 dit probleem verholpen? want in 2014 kan ik het niet

Edit: afbeelding bestandstype JPG, BMP, PNG?

1 like

Hier is in PDF, ja ik ben onder 2016 .. voor mijn logo is het een compilatie van verschillende afbeeldingen die ik in JPEG heb opgeslagen...

solidworks_-_logo_du_cartouche_cache-tronque_par_cadre_de_vue.pdf
1 like

Dank u voor uw antwoorden. Dus ja, ik heb duidelijk gemaakt dat ik in SW2014 liep. Is het opgelost in SW2016?

Nou, ik zag net dat het allemaal afhangt van de stijl van weergave van het uitzicht. In ombré (kleur) werkt het niet... In verborgen randen is het goed, we zien het logo -_-

Alleen is er nog geen oplossing voor de gearceerde. Ik blijf zoeken naar ^^

1 like

Nou, ik herinner me deze bug in 2014 niet! Sinds 2010 heb ik echter alle versies doorgenomen. Uw logo is goed opgeslagen op de achtergrond plan en niet op?? Ik vraag het omdat ik dit eerder heb gezien!! De persoon had het achtergrondplan voor het plaatsen van het logo niet bewerkt; Ze had het net in de tekening geplakt en als model bewaard...

@Charly.METAYER: Ik denk dat er geen echte oplossing is, behalve zoals ac cobra zegt: plak de logo-afbeelding in de laatste laag en buiten de achtergrond.

Vanuit het gearceerde beeld reageert de MeP als een beeld, of zelfs als een woord, de prioriteit ligt bij de laatste plak, het laatst gezien 

1 like

De afbeelding van het logo staat op de achtergrond.

In de 2016-versie die ik onlangs heb gebruikt, heb ik dit probleem niet.

Deze blijft alleen bestaan op mijn versie uit 2014.

Ik concludeer daarom dat er een versiefout is...  

Om het probleem in 2014 op te lossen, heb ik het probleem omzeild door mijn logo in schets na te maken. Het was sneller voor mij en ik wilde het al heel lang doen^^

Dank u voor uw hulp.

Om het probleem te omzeilen, kunt u een blok van uw logo maken en het als laatste terugbrengen in uw MEP en het bovenop het blok lijmen dat u al had, voor het geval het wordt bedekt door een deel van het zicht...

1 like

Het is waar dat er in de SW2016-versie geen  probleem is:

Zoals Gerald al zei, zodra er een gearceerde weergave op het logo staat, wordt deze afgekapt of verdwijnt.

Misschien heeft SW2016 dit probleem opgelost. maar niet onder SW2015.

1 like