Hallo Vanmorgen vroeg een collega me of ik wist waarom hij tabbladen op zijn interface heeft zonder aanduiding. Hij heeft onlangs zijn pc veranderd, maar kan zich niet herinneren of zijn interface eerder zo was.
Hallo Als ze leeg zijn, kunnen ze worden verborgen door met de rechtermuisknop op het bannergebied te klikken en vervolgens "aan te passen". Daarna, als u een configuratiebestand heeft voor de interface die gemeenschappelijk is voor alle gebruikers, kunt u het altijd laten laden, het zal het probleem oplossen. Ik heb nog nooit dit soort problemen gehad, als het een standaardinstallatie is die tot dit resultaat leidt, zorg er dan misschien voor dat SW opnieuw wordt geïnstalleerd.
Of klik met de rechtermuisknop op de tabbladen, Aangepast..., klik vervolgens met de rechtermuisknop op het tabblad en verwijder of verberg, maar als het leeg is, kunt u het net zo goed verwijderen. En deze keer @Cyril_f ik het in het juiste topic heb gepost!
Dank u voor uw antwoorden. Dankzij uw advies hebben we het probleem opgelost!
Aan de andere kant mist het veel functie in zijn interface Onder het tabblad "functies" heeft het niet het blok met de snelkoppelingen naar "Verlaten", "Herhalen", "Rib"...
We hebben het tabblad "Aanpassing" geprobeerd waar je alles kunt laten zien en/of de standaardinstellingen kunt herstellen Maar niets werkt
Heb je je instellingen opgeslagen door op het tandwiel te klikken, zo ja, dan kun je je instellingen herstellen of die van een collega herstellen om ze aan te passen en vervolgens op te slaan om een back-up te hebben
Voor het herstellen van een profiel, volgens de @ac_cobra_427 methode, moet u echter een specifiek profiel hebben met de bestandspaden op het netwerk (niet lokaal), anders kan dit nog belangrijkere problemen veroorzaken. Idealiter zou u een profiel moeten maken dat specifiek is voor elke nieuwe versie van SW en dit vervolgens opslaat en deelt.
We hadden het profiel van mijn collega met deze methode opgeslagen voordat hij van pc wisselde Hij had deze ontbrekende items echter niet voordat hij zijn profiel opsloeg...