De afgelopen dagen heb ik een archiveringsprobleem gehad voor sommige SolidWorks PDM-gebruikers. Ze kunnen niet langer bestanden in mappen archiveren, terwijl ze voorheen bestanden in dezelfde mappen konden archiveren.
Tijdens het inchecken geeft SolidWorks PDM aan dat het bestand niet voldoet aan de voorwaarden voor een workflow. Hoewel er geen wijzigingen in de workflow zijn aangebracht, zijn er ook geen wijzigingen aangebracht in de groepsmachtigingen.
Dus ik kan niet weten waar het vandaan kan komen.
Bijgevoegd is het bericht dat wordt weergegeven bij het archiveren van een bestand.
Ik heb verschillende vragen om de oorzaak van het probleem beter te begrijpen
Als je zegt dat hij bestanden in dezelfde mappen zou kunnen archiveren, is het dan dezelfde map of een nieuwe map met een vergelijkbare documentstructuur? Omdat gebruikers soms geen EPDM-functies gebruiken om nieuwe mappenstructuren aan te maken en daarom zijn de rechten op deze mappen onbestaande. Zijn de bestanden die het probleem veroorzaken al gearchiveerd? Doorlopen deze bestanden een status van het type APPROVED?
De bestanden die problemen veroorzaken zijn nooit gearchiveerd en ze hebben geen status van het type 'APPROVED' om gearchiveerd te worden in de PDM
Wat echter niet logisch is, is dat ik mezelf van mijn kant in de groep gebruikers heb geplaatst die problemen hebben en ik heb geen problemen gehad met archivering of andere.
Vergeet niet om ook na te gaan of de rechten van de betrokken gebruikers goed zijn of dat ze specifieke rechten hebben die in strijd kunnen zijn met de rechten van de groep waartoe ze behoren.
Het probleem is dat de rechten goed zijn en de gebruikers geen specifieke rechten hebben. Dit archiveringsprobleem ontstond plotseling zonder de rechten van de groepen of de workflowinstellingen aan te raken.
Zou er geen bestand in de inhoud zitten dat niet overeenkomt (zoals het cwr-bestand van het xpress-simulatieresultaat voor een onderdeelbestand, of een ander bestand buiten de kist in de assemblages)?
Ik meen een vage herinnering te hebben dat dit dit bericht zou kunnen genereren als uw bestandsvoorwaarden beperkend zijn.
Ik stuiter terug op @ Cyril.f's antwoord, Zijn dit SW-bestanden of andere?
Omdat de te archiveren bestanden bijvoorbeeld normale Excel (.XLS) zijn, maar iemand voegt een macro toe en het bestand wordt een . XLSM. En als de XLSM-bestanden niet zijn gekoppeld aan de juiste categorie bestanden in de kluisinstellingen, kunnen ze niet in de juiste workflow worden ingevoerd.
Heb je de stoel-toetsenbordinterface gecontroleerd, want soms...