Hoi allemaal
Ik heb een groot symmetrieprobleem,
Ik weet niet waarom sommige elementen niet goed symmetrisch zijn! Ik zorg voor een beeld.
Ik ben daar zo veel in veranderd... Ik moest een fatale fout maken om zo'n resultaat te hebben!
Zou je me kunnen helpen of begeleiden?
Bedankt.
Vriendelijke groeten.
sans_titre_6.png
Hallo
U kunt beginnen door terug te gaan naar uw functies met de blokkeerbalk om te zien wanneer u dit defect heeft.
Vriendelijke groeten
1 like
En aangezien deze vraag duidelijk gerelateerd is aan deze , kunt u dezelfde vraag hebben, namelijk: " kunt u uw parameters laten zien wanneer u uw symmetrie doet of uw deel plaatst? ".
Vriendelijke groeten
1 like
Dus ja, je hebt gelijk, ik ging terug naar boven met de blokkeerbalk, en in feite is het al mijn symmetrie die het verknoeit ...
maar om mijn parameters te laten zien, kan ik dat doen, maar het deel kan ingewikkeld zijn als mensen niet dezelfde versie hebben als ik!
Hallo
Als het alle symmetrieën zijn die in de war raken, is het waarschijnlijk je referentievlak dat niet overeenkomt met het symmetrievlak dat je wilt.
Voor de Solidworks-versie hebben we hier verschillende cartoonisten die verschillende versies hebben, ik weet zeker dat een van hen erin zal slagen om te openen en je een antwoord te geven, dat niets probeert ....
Absoluut, dus ik ga mijn bestand op de computer zetten.
Ik denk dat ik mijn fout heb gevonden, namelijk dat ik in een moment van mijn algemene schets besefte dat ik een fout had gemaakt in de oriëntatie van een geïmporteerd lichaam (.stl-bestand), mijn schets is gebaseerd op dit lichaam, en aangezien ik deze fout heb gemaakt en niet helemaal opnieuw moet beginnen, Ik deed een lichaamsrotatie, (ik was ook wat symmetrie vergeten te doen, dus ... )
test_entrainement_en_solo.sldprt