Ik heb een klein probleempje met de realisatie van een onderdeel op SolidWorks. Ik moet het materiaal uit het bijgevoegde plan verwijderen. De twee uiteinden van deze materiaalverwijdering zijn cirkels met verschillende diameters.
Ik heb eerst gekozen voor het verwijderen van veegmateriaal, maar dat werkt niet. Vervolgens koos ik voor een gladde materiaalverwijdering, zodat ik mijn twee schetsen kon selecteren en het gewenste traject kon volgen. De vorm van de ontvoering is echter niet de bedoelde.
Daarom wend ik mij tot u. Heeft u de effectieve methode om dit soort verwijdering uit te voeren? Dank u voor uw antwoord.
U kunt de combinatie van 3 functies gebruiken: 2 materiaalafname (of boren) voor de 2 gaten en een materiaalverwijderingsafvlakking om de 2 gatdiameters met elkaar te verbinden. (zie bijgevoegd bestand).
@jmsavoyat Hartelijk dank voor deze oplossing, het werkt goed , maar maakt het niet mogelijk om het onderdeel perfect te reproduceren, maar dit komt door een gebrek aan informatie over het verstrekte plan. Ze beantwoordde nog steeds mijn probleem!
@Zozo_mp Het was een 3D-geprint onderdeel van hars, toch bedankt.