Hallo, Ik heb soldeerannotaties in de 3D gemaakt aan de ene kant met de functie " solder seam". In totaal zijn er 360 lasnaden. Ik wil deze annotaties op tekenweergaven kunnen ophalen. Ik weet hoe ik dit moet doen met de functie " objecten importeren uit het sjabloon ". Het probleem is dat alle 360-aantekeningen worden weergegeven. Is er een manier om automatisch alleen de annotaties te tonen die te maken hebben met de lasnaden die zichtbaar zijn in een tekenweergave (zoals mogelijk is met de afmetingen die uit het model worden geïmporteerd)? Of om de functie " lassymbool " te gebruiken om een laskraal te selecteren in een tekeningweergave en automatisch de in de 3D ingevoerde annotatie op te halen?
In de beschikbare opties voor het importeren van objecten uit het model is het mogelijk om " alleen" de geselecteerde functie te kiezen en ze alleen te importeren in een geselecteerde weergave...
Een tweede methode is om alles te importeren (via de objecten van het model) en ze vervolgens allemaal te verbergen om alleen de gewenste annotaties opnieuw te tonen.
De " F5 " snelkoppelingen maken selectiefilters mogelijk: => Selectie van lassymbolen en annotaties CTRL+A op blad => rechtsklik => Verberg